21 March 2011

wasting time, part 7 ♥♥

untuk malam minggu plan ta tao na ke mane , kua dengan kawan saya :)) and aku bawak fara sekali mcm biase dye bodyguard aku ngee ! di sbbkan ta tao na ke mne malam tuh so aku soh kwn baru aku ni bawak kami lepak di kedai kenangan :)) haha kt mne tuh ? ade la salah satu kedai yang penah mencatat memory tok aku (=
------000------
layan bola kejap than aku ajak bergerak dari c2 sb kebusanan mule meninpa huhu , and last *kwn baru aku ajak naek genting ! aku ta kesah pon tyme tuh baju ku agak nipis lol , na blk uma amek sweter mmg da malas la kan , so singgah estin jup malam tuh amek sweter yang mmg di tgalkan kt c2 :) but .. baru na masuk highway ktorang pon bersuare, na nek genting mcm tade faedah je wat penat je . so plan berubah tok berkaroke :DD wahh lame sangat ta berkaroke huuhu
-----000------
tapi sedih sampi je ktv BB bilik semua full , baek kecik besar sume da full !! gggrr ! tapi si sbb kan semangat yg membara ni ktorang try kt 14 :) pon full ! ahh kali ni ktorang sanggup tgu *MUKE SEMANGAT ! :))
last dapat jugak heee . da puas menjerit jam pon da kul 3pagi pe lagi kepulangan la kami :DD
------000-----
tengs *kawan baru belanja makan and karoke arini (=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola