21 March 2011

wasting time, part 6 ♥♥

ke iCity lagi tuk kali yg ke 5 :)
yess ta di nafikan iCity bukan de pape pon , satu tempat yang amat membosankan sbnr'y, nak pulak tok ke 5 kali ni huuhu .
xtualy bkn plan sesaje na ke sini , tapi di sebabkan kawan kaka ipa aku datang dari sabah , so saje na bawak dye berjalan ke sini . pergi 2 kereta penuh ! ramai kan :DD ta kesaah la busan pon , tapi kalau da beramai2 busan pon ta terase kan kan :DD
sampi pon da na kul 2pagi , jalan2 pusing2 pon da kul bape . lepas tuh ke dataran shah alam lepak minum2, gosip2 , layan dorang masing2 berbahasa sabah aku pon tershort ekot sekali HAHA ! :DD
*btw lupe na bercrita 1 topic ni , now sume adeq aku di hantar ke kelantan belajar agama dan arab kat sane . tinggal la aku keseorang bile dorang da blk sane . sumpah tu membuat aku bertambah busan dok kt uma huhu, aku je yang tinggal paling kecik kat uma skg n da la aku je pompuan yg tinggal ! sangat busan ! mama da la selalu nye busy, abg aku pulak? jgn arap na lekat kat uma , saya makin kesepian la :(( isnin ni dorang da kene hostel blk ke kelantan semule bile habis cuti ni huhu , sepi aku datang balik la ! ggrrr
------000------


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola