21 March 2011

wasting time, part 1 ♥♥

mr.blogger !? i na mule bercerita da ni, xcited sungguh :DD na cite dari ari pertama offday (2 pon ade steng steng yang aku lupe la aku watpe lagi) ngee :DD

noon 14hb tuh aku ngan aen ke eastin hotel, even do tyme cuti tp kami di paksa tokk dtg jugak cuz tailor tuh dtg time tuh . ktorang kene ukur tok saiz baju for our news front office unifom, *but only for ladies :)) after baju siap ktorang da ta gune lagi unifom lame ni ktorang kene pakai baju baru yg design nye da macam haram . sumpah ta lawa and aku ta berkenan langsung !! issh !
------000------
ta lame pon bende alah tuh abes tuh lepak mamak ngn dak2 eastin skly sambil na tgu ujan dari langit tuh benti :) dalam sejam+ lepak than sume gerak, aku ngn aen tros ke midvalley plan na tambah tindik di telinga lagi :DD *aen na tindik di bahagian atas telinga * me? na tindik di cuping telinga :) tapi sidih ! kedai yg ktorang pegi dye ta wat kt cuping sebab amoi tuh ta berani ! ggrr lari mood kejap. so alang2 aku da de kt c2 aku tambah lagi 1 di telinga ni bg serabut lagi HAHA ~
than guess wat? :D
klu i da smpi ke midvalley tp ta menikmati laksa jusco kesukaan aku tuh ta sah ! so aen pon ekot je tekak aku tyme tuh sb katenye *aku owez memahami besties ku c dylalola ngee :D
*nyumyy ! sungguh berselera di tmbah pula dengan gosip ! HAHA :DD
time OUT ! na blik da ni , b4 tuh sempat la call abg aku tnye spe ade uma niat hati na beli big apple set besar tuh * bkn slalu bole blanje fmly ni :DD last2 jwpn len yg aku dpt.
OMK ( ohh mak kau )
sumpah aku lupe gile ritu bufday anak buah aku c Qistina Qadisha ! mmg ktorang plan na clebrate p aku bole lak tersasul blank ! so pe ag *aen help me pleas ! ke mne ? cari present laaa HUHU .
nasib bek de lessboo aku ni dye yg bg idea. na ekotkan aku cari baju la , kasut la p saiz lgsung ta tao huhu *tengs nurain nishrin :DD
tuh dye rupe present dari aku selepas di wrap :)
selain dari present aku belanja family aku kfc ! nyummy **
happy bufday QQ & pak uda :)
knp QQ , short for Qistina Qadisha
knp pak uda , tuh abg aku same bufdy ngn c Qiss :)) biakan pak uda bia dye sedar yg dye tuh da tua pon sebenarnye HAHAHA ! *gelak kejam !
------000------
HAPPY BUFDAY QISS
iloveyou so much priencess :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola