21 March 2011

wasting time, part 5 ♥♥

semalam ke bentong pahang , tapi blk hari je ta lame pon kat sane :) hari ni da sampai uma da . agak kepenatan ! na rest secukupnya bole ta ! huuhu, seharian aku tydo abeskan mase di atas katil lyn lagu :) p kdg2 dok uma lame2 pon bole tertekan mcm2 yang na di pkirkan huuh! pleass la semua rase2 mengarut tuh pergi dari otak fikiran aku ni ! huhu
------000------
setelah kebusanan ku mule meninggi , so petang tuh aku bawak anak buah aku trun taman :) men gelongsor :DD heee
♥♥ puteri ku *Qistina Qadisha :)) ♥♥
*da lame ta men papan jongkek ni hah ! bile da nek ternyata indah nye zaman kanak2 tuh huhu (= ♥♥ seronok sekali !
aku mmg sukekan budak2 , comell ! tapi klu menangis aku mmg suke bg kat mama dye blk HAHA ! *gelak shaiton !
-----000------
da puas bemain , before maghrib da nek da . ta elok ade kat lua waktu2 senja ni mak saya kate (=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola