21 March 2011

wasting time, part 2 ♥♥

the next day !
still wiz my lesboo nurain nishrin :)
tapi today siap2 na ke petama pulak , hala tuju yg sama tapi tujuan yg bbeza :) aen ke petama na cari spepart tok brg fon dye. and aku ke sana na berpakaian kan my new fon ! kesian dye kesejukan ta berbaju ngee :DD
na kate baru tade la baru mne pon aku da guna fon ni , around 1month ade jugak la kot ;)
ramai yg bsing soh aku pasang screen protector cuz fon ni touch screen so sangat senang klu na bcalar tuh, than bila da kebetulan na kesane aku belikan dye skli plastic cover sb aku tao aku mmg sorang yang ganas lagi kejam huhu ! :DD
------000------
abes je tawaf 1 petama tuh ktorang plan na lepak minum kt panat je :) wahh ta sangka arini sekali 3 kyte jmp kwn seponteng cluss dulukan aen , dalam masa yg berlainan lak tuh * n sume pertemuan mmg ta di sengajakan huhu ! serious shit mmg seronok berjejak kasih msg2 sume da de life sndry, and kdg2 sume tuh wat aku sedihh :( na pulak bile kenang2 yg dulu kyte punye la rapat kan tp sekarang . ummm !
------000------
da la org kate usah di kenang mase lalu , life skg mesti di teruskan :) and percaya la dorang pon takan penah lupekan kyte :)) *sobsobsob give me back my life ! *MUNTAH haha :DD
whateverlife !
whatever is aku ta nak kehilangan kau pulak besties ! even do skg kyte mmg byk gile salah paham p klu bole jgn la bende tuh ley wat kyte masam muke lagi , klu bole i nak u owez by my side and be my loyal advisor ! :)) *kwn bole di cari , p kwn men masak2 same2 dulu mne lagi kyte na cari kan kan *muntah jum HAHA :DD
pape pon aku syg ko , and aku syg korang sume yg sentiase'y de sebelah aku bile aku down gile :) ur important like my bra, panties, handfond powder and make up :)) tade korang ta complete dunia aku tao ? keep the our relationship oke besties . ily *SUMPAH (=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola