21 March 2011

wasting time, part 3 ♥♥

entri kali ni bukan na cerita aku buang masa lagi , tapi entri kali ni aku na bagi tahu yang kenapa aku sangat boros? haha tanda tanye tuh huhu ! ta sedar duet 300 aku cucuk b4 kua abes tgal habuk , than dengan tidak kepuasan hati aku cucuk lagi seratus , sohai la dyla ni ! tapi tape janji aku puas ! HAHA *gelak shaiton !
------000-----
hari ke3 aku offday stil ta boleh duk lekat kat uma , my mom ckp aku mcm kene bakar je klu ade kt uma ni ,sb tuh asyik na membuang masa, duet dan segale tenage huhu . today aku ajak lil sys aku teman aku g saloon , sementara fara ade kt kl ni so boleh la aku pinjam mase dye kejap teman aku g tretment rambut ni :) rambut aku da mcm ta cukup vitamin la huhu
kepale aku jadi ringan bile da di potong rambut , tp aku ta nak terlalu pendek sb aku mmg ta biase ngan rambut pendek huhu , so potong mne yg da tak perlu je haha !
aku tao fara tgu aku dengan penuh tinngi tahap kesabaran tuh huhu, aku sendri pon ta larat na duk atas kerusi tuh je, saket momtot la ! that y la mama pon da ta nak teman aku wat rambut lagi haha :DD
lepas abes wat rambut aku ngan fara trus gerak TS, shoppingg tyme ! di sini la bermule nye aksi membuang duet ! bg aku berjam2 duk dalam tuh pon tape aku suke ngeee :DD abes je bershopingg aku blanje fara makan sb mmg da janji dr awal aku saport dye :)
tapi sedih kt TS ni mne de laksa jusco huh! tapitape fara na mcd but aku berkeras na makan laksa jugak lalala (= aku pon ta tao nape aku gilakan laksa , nyuummyy !! aku type ni pon ttb terliur lagi ! * nak laksa lagi ! lapalapa :DD
-----000------
sedar2 da malam pon da bole blk da kedai pon da na tutup da haha ! sampai uma dlm kul 10pm engtkan bole la rest, p bole la kaka ipa ajak p makan lagi cakuetiaw de famus 1 kt bwh blok ni :) so ta mungkin mkn2 na nek tros kan , lepak2 duk bergosip sampai kul 1pagi baru nek ! ggrr sumpah sleepy , na tydo !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola