21 March 2011

wasting time, part 4 ♥♥

pepagi lagi mama da kejut bangun, eeee ta suke nye org baru na tydo puas2 arini . ape laaa ! mama ajak g teman mama beli brang dapur byk da abes, lagipun kejap lagi abg aku ngn kaka ipa aku na dtg :) kami plan na gi mandi di lipur lentang :) ktne eyh lipur lentang tuh ? aku kurang pasti la and setau aku lipur lentang tuh kt phang jugak kan ? oppss ! klu salah harap di maapkan ye :DD
see ! kalau da kisah pergi beli brg dapur tuh mcm biase la , aku ngan fara la jadi mangse kene pergi ekot teman mama . na arapkan abg2 aku ? mati ta makan pon dorang sanggup agknye huhu ! nasib bek la ade 2org anak dara mohd's ni HAHA *muntah jum ! :DD
------000------
eyh kejap2 tgok pict kt bawah ni :DD
perasaan ta ape yang ta berubah ??
HAHA ! yesss u pandai la syg !
malu la mcm ni , nggee :DD
mmg pon aku ta mandi pon dari semalam trus blk tydo , pagi ni lak teman mama beli barang dapur pon aku langsung ta madi !! hhaa :P ta senonoh kan saya :) sape na masuk meminang cepat2 ! haha . *SEJUKKK la ta nak mandi ! hha (=
------000------
*dah2 tukar topic ! malu la :P
sampai je uma trus mandi2 :)
than aku tolong mama masak tao ! setlah brape lame aku ta jejak dapur tuh huhu. majoriti makanan tgh ari tuh aku yg masak tao, *SUMPAH ta tipu :DD
*sayur campur
*ketam masak lemak
*goreng udang
*buat sambal ikan bilis
*sediakan ulam ulaman
sume menu di atas aku yg masak ! watpe na tipu mmg aku yg masak kan :) tapi cume perlu jujur di sini *ketam masak lemak 2 aku mmg ta reti . tapi mama da tulis kat kertas siap2 suh aku ikut je care2 n bahan2 dye ! but well .. jadi la weyh *MUKE BAHAGIA :DD


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola