25 July 2011

terima kasih anda ◕‿◕

untuk pengetahuan kalian masa bersuka ria dan bercuti saya dah pon tamat . now mase tok berulang alik ke eastin hotel dah pon bermula :) *mood yang malas dan berat hati sekali wehh ! hari start je kerja dah kene OT . 3jam pulak tuh ! kepenatan dengan tidur saya yang tunggang tak tersusun tuh membuat kan aku lemah !
abes je shif hari ni pukul 9pm . drive terus pick up aen bawak ke uptown damansara . teringin nak chiken chopp ! hari tuh tgok cik farah ferer makan tetibe harini kami teringin pulak :P abes makan2 terus ke kayu ara berbadminton lagi wehh . xtualy ktorang dtg xplan pon na main sebab xberbaju sport pon . tapi tahu la kami kan . badan ni gatai nak berpeluh jugak kan . so pe ag riuh court tuh dengan jeritan saya ngan mira . hahahah *kesengalan :P mood : seorok . release . fresh dan tenang :)
oke balik pada tajuk . saya nak beterima kasih pada mereka semua yang bersemangat wish birthday saya and yang memberi juga . terima kasih sgt . paling saya suka present dari madam saya buah rantai berbentuk kunci . katenye itu kunci kebebasan 21tahun saya :) TQ madam i suka sgt :DD

and thanks jugak tok wish yang ni . salah sorang member aku send and ayat dia buat saya tersenyum sendirian :)

Tidur lah dengan lelap hai kamu yang berulang tahun
Jangan hiraukan semua yang mengganggu tidur mu
Beristirahat lah dengan damai di ranjang mu
Lupakan semua yang meresahkan mu esok
Karena besok adalah hari istimewa mu

Bergerak lah perlahan hai sang waktu
Berhenti lah sejenak walau tuk sekali asja
Karena kali ini saya tidak boleh terlambat
Karena ada ucapan selamat ulang tahun yang harus sampai tepat waktu

Selamat ulang tahun saya ucapkan
Biarpun tak semahal berlian
Meskipun tidak sewangi bunga mawar
Dan tak seindah rangkaian puisi
Hanya kalimat sederhana yang merangkum semuanya
Dengan doa di setiap kata yang terucap
Haruskah meniup lilin ketika kamu berulang tahun?
Penting kah saling melempar kue yang tak termakan?

Perlu kah kita membiarkan diri berfoya foya?
Kadang hadiah terbaik datang dari sebuah pemahaman
Maka merenung lah sejenak di hari kelahiran mu
Kamu sudah bertambah dewasa sekarang

and ade yang simple dari tuh

#happy birthday dylalola.
may ur 21 birthday may change ur life .
and tak lupa jugak semoga pjg umor dan di murahkan rezeki
take care and goodnite :)

dan yang paling2 simple kan kan

selamat hari lahir :)

pape pon i appreciate gila dohh . thanks guys . goognite na tido dulu esok saya bekerja .
bubbye ! #big hug !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola