25 July 2011

bila penyakit mula menyerang !

nak mengadu nak merengek nak meronta nak pinjam bahu kejap . boleh la ! hey saya tak sihat la kepala saya pening . badan saya lemah . hidung saya kepanasan bile bernafas . saya tak sihat. tak tahu la kenapa tetibe je penyakit ni datang . kurang vitamin D kot wuwu ! #sighhh ! hari ni bekerja saya berselubung je dengan shawl . badan saya terasa sgt sejuk ! mulut saya pon tak henti2 batuk sampai anak tekak saya dah merajuk nyuruk celah gigi . hahah *kesengalan :P
kawan saya kata demam saya ni demam rindu . tapi sebenarnya dia salah ! ni bukan demam rindu la ni demam tekejut . kenapa demam tekejut ? yelahh tekejut la yang night shift saya da sampai . start esok saya da mula night shif ! *kenapa la waktu ni beputar laju sgt ? (lagi cepat berputar lagi kita cepat tua) ttettt ! :P
whatever is saya pos entry ni kan da bg tahu tadi . saje nak merengek mengadu kat korang . kalau2 la ada yang sudi datang rasa badan saya yang mulai panas and bagi ubat. than wishh supaya cepat sembuh kan *muntah sebaldi ! :P hari i nak denda diri sendiri duduk rumah je peram diri dalam bilik . jangan bedegil nanti demam makin teruk sapa nak ganti nite shift kau ! huh

harap tak serious dan saya cepat sembuh
amin !
bubye ! #heart :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola