25 July 2011

celebration birthday wz family ◕‿◕

dah tade entry lain kan, selalunya mesti ade entry makanmakan dan makan :) abes nak buat acane kan dah lumrah kehidupan kene makan and wajib makan utk hidup . cuma ade yang makan daging and ade jugak yang selalunye makan tulang . depend la kan pada tahap ekonomi :) 23 JULY 2011 on my birthday saya sekeluarga meraikan majlis makanmakan yang konon2 na celebrate birhtday saya dengan simple dan mudah . so steamboot adalah tempat pilihan . *hati gumbira ! ◕‿◕

oke. first off all sebenarnya bende ni tak rancang pon cuz aku pon mmg plan na bergumbira kat luar je 23 july tuh . na hang up dgn mereka2 yang lame saya ta dgr khabar . jadi mereka ajak saya melepaskan rindu memasing . ecehhh rindu sgt la tuh konon kan :P
Align Center

kami menghabeskan mase bersama2 di timesquare . sambil habeskan mase sy pon selalunya akan menghabeskan duet poket sekali . huh kuat betol nafsu shopping aku ! kamu ber lepak-ing sekejap je kot cuz petang tuh aku da kene balik ceras . tetibe abg aku call cakap na g bersteamboot malam tuh . *terharu ! :)
petang tuh saya pon terpaksa say sorry kat dorang sume sebab tak dapat lepak lame . tapi saya culik cik cela ni bersama2 saya bersteamboot wz my falimy skly . dok lepak kat ceras kejap sementara nak tungu maghrib :) thann bersiap ke RESTOTAN Q'THAI steamboot , eat all u can kate nye :) murah je 1head rm22 and makan saje ape yang kamu suka selagi mampu oke :D
besarkan keluarga saya :DD kaka ipar aku sume ade sekali . meriah sekali . tapi sedih tgh makan2 tetibe terkenangkan adek2 saya di kelantan nun jauh di sana !*merindui kalian wahai budak2 kecik :)
ilove ice cream . tapi sorry tade mcFlurry na celup dengan fries . so celup dengan sudu je la hehe !
bersama cik cela . thank kayu gedik . dengan semangat sahabat yang awak ade . awak sanggup buang tepi perasaan segan awak dengan family saya kan kan *muntah jum :P
wz sista in low :) yang tgh bajed2 model steamboot tuh salah sorang kaka ipa saya :) dye sporting dari segala segi . sgt sporting . dah macam kaka kandung saya pulak dye ni . *saya suka rambut dye , nanti saya na try serbu saloon dye . hahahah *gelak syaiton ! :P
dalam kiraan sejam ++ saya di restoran memuncit kan perut . saya plan ngan cela na bawak diri :) minta izin mama na ke pucong :) mama tak kisah tp katenye hati2 sebab da nak pukul 12++ pon . *okeng pape pon saya sgt terharu dengan dinner ni . saya syg mama dan sesungguhnye tiada yang sehebad kau mama #heart !

dan sekali lagi happy birthday to me . moga yang apa yang diharapkan akan termakbul . wekk wekk *muntah sebaldi !
bubbye ! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola