04 November 2010

dyla + byla :D

na kongsi cerita la pasal seorang gadis yangg dulu mmg dye la sahabat terbaik saya ! :D aku berkawan ngan dye sejak dari lam perut mama lagi and dye lam perut ibu dye :P start aku nmpak je dunia aku kwn ngan dye sangat rapat :)) p myb frindship ktorang ta panjang cuz aku pindah than da sgt lame ta jumpe siti nabilah name sebenar :D
pape pon aku ta penah sekali kod lupe dye and ta mungkin aku lupe dye cuz satu mase dulu dye kwn terbaek yang aku penah ade . last aku berkawan ngan dye juz sampi standart 3 cuz after that aku da pindah :( rindu kod p aku ta pennah miss dgr cite pasal byla ngan family dye , cuz family dye and family aku sgt la rapat . abe je form5 aku dgr gak cite byla da continue study p ntah myb aku rapat ngn dye dulu so aku rase cm dye dekadd je ngan aku :DD

HAHA ! now ktorang da pon berusia 20 tahun , aku tao masing2 da besar da matang and terlalu byk perubahan klu na tgok . baru2 ni aku saje try search name byla kat fb cuz aku ta penah lupe full name dye and sgt la ta sangka name tu btol andd i succes find it ! ouchh babe ! sumpah sgt terharu cuz ko pon rupe nye ta pennah lupe aku event hampir 10year gak kyte mmg lansung ta penahh jumpa .

deep from my heart :
byla sumpah aku rindu ko doe , and sumpah aku nampak sgt byk perubahan kat ko . ntah kdg2 aku pon malu ngan aku sendiri ta tao nape , ko sgt baek bg aku skg my dearest !
imissyouu so muchh !
sgt teringin na jumpa and lepak same .
tp kyte mesti da ta mesra like b4 an :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola