04 November 2010

lessboo !

tgh duk berangan layan pasaan lam bilik sorang2 sambil dgr lagu ' ku ingin kamu '
ttb ringtone massage wavin' flag memekak2 kat telinga aku ni . tgok2 rupanye my gulaatey jantungnyawa text ! HAHA
my lesboo in the world !
kata nya : dato' alexender . ngee nak satu applelicious tuh HAHA !
masuk air la kau pet ! ni mesti kes ko stalker blog aku an haha .
klu ko na jugak t kyte bg tahu atok eyh lalala :D
ta pon ko layan la dye aku da ta nak da ngeee ! (:
wey pet rindu la ngan ko doe ! now kita da jauh an da ta cm before ni kita always together an :)
ko dan aku adalah satu :D
p aku syg and respect ko cuz event ko jauh p ko ta pennah lupa kwn ko yang ngokngek ni HAHA !

besties ! engat ta pic ni ?
pic gedik ni sume kyte snap2 tyme kyte na wat rambut kan that time . kyte same2 na treatment rambut time ni HAHA , ko ngan aku pantang de free time mesti na wat rambut !


time kyte gedik2 buang mase depan saloon ni snap2 kyte da siap ke blum eyh rambut time ni ? HAHA explain sygs :D

aku ngan ko selalu je bergadoh mulut , andd aku engat sgt kyte penah bergadoh andd ta bertegur de gak la lam 3 or 4year somthing like that an ! HAHA kenapa gadoh ? tayah engat la weyh tuh sume sbb bende bodohh2 je . bese la tyme tuh kyte mmg budak2 pon lagi standart 6 kodd kan HAHAH !

HAHA ko engat lagi ta mamat hensem ni ? mr.pooh :D dye baek kan ? dye la PA kepada rambut i haha . dye kje kat saloon e3 ni pat kami akan pergi law na wat rambut :D pooh pon da kenal sgt ngan kye an , tyme aku g ngan kaka ipa aku wat rambut pon dye tegur aku andd dye kate suke perempuan mcm saya HAHAHA ! :)) tape pape pon dye baek an !

HAHA yang tgh2 ni kwn baek aku gak , ktowangg mmg gile kan fesyen rambut tyme ni sampai kawan pon ngan mamat kje kat saloon ni ! yang tgh2 nie hery c gayboy yangg kje kat saloon hilpark and now da tuka kje kod kt salah satu saloon kat BB :D
time ni ktorang same2 kua na g men boling andd before that cm bese g saloon dulu na cuci rambut cuz kepala saya gatal ! HAHA ! kyte sume cuci rambut time ni an . c hery ni nama je kje saloon p time ni dye pon foloow kyte g e3 cuci rambut HAHAH !

HAHA tempat yang same snapsnap depan e3 HAHA ! abes je cuci rambut straight g the garden merewang jup than kyte men boling . HAHAH ntah cmne semangat sgt men boling orang baling bole ke depan p ko baling bola tros ke blakang HAHA ! misss u la gile pepet ! :D

:DD

story kyte sume kes saloon planning ! pic yang bawah nie pon tymeni kat mid kyte baru siap wat rambut an . this time aku highlight rambut warne gold andd ko pet colour rambut depan warne merah :D p ta nampak nampak sgt la rambut merahh ko tuh lam picture nie ! huhu tapi ko semart time rambut ni aku suka gile :P

law na story and share pic sume pasal ko mmg ta akan pennah tamat cuz memory kyte sgt la byk ! point of the story aku na bg tao aku rindu ko la tetek ! jady k na wat rambut sabtu ni ? kepale aku da gatal ni lame ta g melawat mr.pooh kat e3 saloon tuh haha !


jup2 last sekali aku na tnye korang stil engat lagi ta kess kyte buli minah senget kat pantai dalam atas tu ? HAHA ! gila babih an kyte serang dye sampai nanges gak la tine tuh . sape sohh dye try takle BF ko an HAHA ! rindu sial ngan korangg sume !
korang penting bg aku like
my penties + my powder + my make up + my handfon + my bra + my music + my family + my my gossip andd ur everythingg la cipet ! :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola