04 November 2010

nothing more to worry !


I do not know how to say but I know Im really2 sad ! rasa mcm nak cekik sseorang this time !
sape ??
adalah manusia yang ta bertamadun tuh ! uarggh !
mama papa knp sume jadi macam ni :((
papa kata kene banyak sabar tak semestinya apa yang kita suka kita bole dapat
mama kata byk buat sembahyang istiharah :((
fara kate lupakan kau jgn byk pikir nanti lagi kau tension and ta perlu kod ko na pkir bende tuh lagi ..
nurul kate sabar dyla aku boleh buat sume tuh andd aku tau andd aku nak ko pon boleh buat k !
aen kata yeke dyla ? asal mcm tuh eyh ? ta sangka la ..
fina and eja kata , dah la dyla kan ko cakap dulu ko na lupakan sumenye , so start skg ko kene try andd aku na ko happy jgn byk pikir , sabtu ni kita pergi saloon treatment rambut lupakan sume problem ko tuh . ( eerr ! aku tgh sadis ko bole ajak p wat rambut an .. )

xtualy dlm kereta time ekod mama ngan kaka ipa pergi beli barang dapur kat tesco and otw na blik on radio terus keluar lagu ni. err ! sadiss sial terus amik nama tajuk andd balik on lappy andd download ! huhu


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola