05 September 2011

Hantu Bonceng Best ! Siapa Setuju ? ◕‿◕

Filem terbitan Excellent Pictures, Hantu Bonceng melakar sejarah tersendiri apabila sambutan peminat untuk hari pembukaan, mengatasi sambutan filem aksi Hollywood, Transformers 3, dengan jumlah belian tiket keseluruhan mengatasi 95 peratus di beberapa lokasi seperti di Mesra Mall, Kerteh dan Tebrau City, Johor Bahru juga beberapa lokasi lain seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei
Jadi kepada sesiapa yang belum menonton filem yang menjadi sambutan hangat ini silalah berkejar ke panggung wayang yang berdekatan. saya berani jamin awak semua tak rasa macam buang duit sepuluh ringgit tuh di tepian longkang. serious cerita komedi ni tersangat lah membuat anda semua tidak kering gusi tahu, haha !
book tiket awal-awal ye, jangan jadi macam kami tau, first try dekat midvalley tapi semua seat full. haissh tak boleh jadi cenggini, so terus je bekejar ke pavilion dengan harapan ada ruang untuk kami. alhamdillah, takde lah seat menggunung tinggi tapi adalah tempat kami di hati semua haha ! *muntah !
location - kepci pavillion
berehat sebentar kami bersama kepci. xtualy kami menonton bersama-sama racheal sekali, tapi racheal tak ber-kepci bersama kitorang sebab dia tak habes-habes dengan TGI Friday die tuh. so di sebabkan perut kurang berminat denga makanan TGI Friday waktu itu, kami berpecah buat sementara waktu dan saya memilih kepci sebangai dinner malam tuh :) ohh ohhsem !
siapa yang dah tengok cerita ni hand up ! hehe :) wahh ramai jugak ehh yang teruja macam saya *bluerkk ! baru saya sedar yang saya pon dah lama tak bermovie sebenarnya (kesian diri sendiri) kalau umur panjang semoga bertemu lagi ye . insyaallah #BIGhug ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola