06 September 2011

Bila tutti frutti mula menghantui ◕‿◕

assalamualaikum wahai si pembaca, wahai belog yang kini lama ku tinggalkan, wahai kalian yang lama hilang dari khabar berita, wahai semua yang mengenali dahku. adakah awak merindukan tulisan saya sebagaimana saya merindu untuk menaip ! memang lah nampak macam dahku biarkan je belog dahku tanpa sebarang pesan, tapi jauh di sudut hati rasa nak cepuk-cepuk diri sendiri kenapa malas nak hapdet ! bukan malas nak hapted, tapi di sebabkan busy raya ni membuat dahku malas untuk menaip walau hanya menekan keyboard perkataan B-L-O-G-G-E-R !

oke lets start with the ohhsem one (for me la not for you) saya dapat ber-tutti frutti lagi la kengkawan! setelah lama mengidam sampai satu pavilion dahku pusing mencari tapi malangnya tutti frutti tak ade dekat pavi *menangis* tapi jangan mengeluh atau mengalah, teruskan perjuangan anda, lagipon tak baik biar mengidam lelame nanti masuk angin pulok haha (takde kene mengene)
pilihan untuk bertutti frutti macam biasa la kan One Utama. saya sentiasa pegang dengan pepatah ni --->> di mana ada kemahuan di situ la ada tutti frutti ! haha
kenapa ada 3mangkuk tutti frutti ? macam biasa la kan yang beterabur dengan mushmellow tuh akan menjadi pilihan saya *nyumnyum* yang merah pekat menyala tuh menjadi milik si farah. and yang pelik and berbuah kan kiwi tuh milk siapa? adakah untuk nasi tambahan kami berdua kalau tak cukup nanti? ceiitt ! jangan nak mengarut la perut kitorang sebesar bonet kereta je oke bukan besar poket doremon boleh masuk semua *kagum ! oke la yang lagi satu tuh adalah tuan punya tutti frutti di mana orang inilah yang berbaik hati nak melepaskan ngidam dahku terhadap tutti frutti :) siapakah gerangannya ? (masih dalam tanda tanya) cishh main-main la dyla ni , cepuk kang *bluerk !
tak perlu lah lagi kan dahku nak berceloteh panjang lagi apa yang bagusnya tutti frutti ni, siapa yang nak tahu just preview entry lama :) dah la sebenarnya ke oneU ni betol2 atas sebab nak tutti frutti, tak boleh lama2 sebab kengkawan saya dah menanti nak hang up bersama

saya ke mana lepas tuh ? next entry boleh kan my dear #BIGhug !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola