31 August 2011

tangan bunga-bunga cinta ◕‿◕

(bangun tidur) mamaa !! kenapa dengan tangan dyla ni . kenapa. kenapa. dyla nak minta ampun dengan mama kalau ade buat salah dengan mama. kenapa tangan dyla ade bunga-bunga cinta ni. siapa yang menconteng arang dekat tangan dyla ni. siapa yang mengahwini dahku semalam. siapa. (meraung-raung hilang arah) celamakk! ape ni tot suka buat orang gabra la tott ! haha itu hanya lah skrip rekaan semata *muntah
sebelah tangan saya dan sebelah kakak ipar isteri kepada abang saya haha!

bukan nk cerita apapon dengan skrip berpanjang lebar tuh. nak cerita tentang tangan ku di corak bunga-bunga cinta oleh misha omar. ecehh ada hati nak mintak misha omar buat lukisan bunga mengembang ditaman pulak ! haha . xtualy korang lihat la tangan dahku yang mengalahkan orang nak jadi raja sehari ni, padahal nak raya je pon tott :P (semangat kesukanan betol)
buat kat mana? kenapa nak try ke? lawo ehh ? ehh idok ler lawo mana pon tapi nampak macam minah bunga tuh ade ler sikit kan. alaa buat ni pon bukan nya dirancang pon. malam raya tuh 1 Big family melepaskan gian untuk kali terakhir before menjelmanya syawal. so kami beramai memeriahkan lagi keadaan Jalan Tar yang dah cukup huru hara tuh. so bila semua dah complete sesaje ler teman berhenti berehat dengan bebunga ni (takde la eksaited raya mana pong)
After that berjalan lagi dengan dengan tangan berinai tuh. asal ade yang tolak aku dalam keadaan yang sesak tuh. aku pon apa lagi kan, hey jangan tolak bolehkan ! kau nampak ni? nak aku sental tepat kat muka kau ! (sambil tnjuk tangan) jangan memain dengan aku ehh ! *tetibe semua diam macam ada agung datang membeli belah sekali pulak* haha !
see dah jadi pon , bila kelemasan dah sampai aku terus je basuh inai tuh. lagipon nak tolong mama masak rendang lagi, nak letak pulut dalam ketupat lagi, nak masukkan kueh dakam balang lagi. kang tak beraya pulak esok kalau dyla tak duk tolong dekat dapur tuh (perasan)
tengok muka domokun - dylaikun tuh. garang habes macam saya kan. haha dye cute wehh ! dye selalu tau senyum ngan aku bila memalam aku duk tidur sesorang. tak percaya sudah! tiap malam dye akan bangun dari tempat dye tuh than lompat terus kisskiss saya tahu. tapi time ni je dia buat muka sebab saya ganggu dia tidur di tengah malam cenggini ! soorry domokun, dylaikun janji lepas snap ni dylaikun tutup lampu oke . (tengok dye da senyum sambil peace lagi) haha!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola