20 August 2011

Karaoke dengan lagu pilihan ◕‿◕

sebelum tangan tak nak berhenti menaip saya nak cakap dulu , selamat bersahur ye . jangan pulak duk kusyuk baca belog saya sampai sanggup tak bersahur ye idak ? kang mak mak korang kejar tuan belog ini pulak *perasaan habes*

ehh awak suka karoke tak ? mesti la *sambil naik-naik kening* oke saya tahu kebanyakan dari awak semua mesti ler suka kan . kalau korang berkaroke apa yang penting bagi korang ? mesti la kalau boleh nak sound system dye ade uhmm kan ! dan bagi saya jugak jangan ketinggalan tau , pekara kedua paling penting adalah pemilihan lagu la kan kan 
kalau tempat karoke yang korang pergi tuh gila cekik darah tapi lagu yang nak semua lah nyuruk belakang  CD tak dapat nak cari apa lagi nak menyanyi kan . ehh adik-adik abang-abang , paling dekat la gua kate lu , karoke dekat kucai lama ni lagu pon not bad tau . lagu apa awak nak mehh habaq sini cek kasi . (bab kata pakcik astro , macam-macam ada) 

tajuk lagu la penting , kalau semua lagu yang kita suka tapi tak ada bikin panas jugak kan *marah sampai nak cekik tuan counter* tadi kan semua lagu yang kami saya nyanyi semua lagu pilihan terhebad masa kini tau . contohnya lagu disaat aku mencintaimu , ada jugak lagu feveret dahku aishiteru . dan yang paling tersuka bila dah nyanyi macam nak terkinja-kinja lagu cinta terlarang  . (muka bahagia gila bila lagu ni semua tersenarai dalam carta) 
yeke tempat korang pon ada ehh lagu ni semua ? dekat mana kakak share la dengan saya (mak saya kata tak baik kedekut informtion) pada yang kaki karoke dekat luar sana , kalau la korang ada jumpa lagu pelengkap hidupku kan tak pon lagu hatiku milikmu  ke kan . meronta-ronta gila wehh kalau korang boleh bbm dahku sepantas kilat . saya dah cube cari banyak tempat tapi hampa gitu *lari duduk hujung katil puntal-puntal selimut*

selamat mencuba 
dan 
selamat berkongsi informasi 
#come here and BIGhug 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola