19 August 2011

dylalola is Listening ◕‿◕

Hatiku Milikmu - Nera AF9


oke jum layan lagu pilihan minggu ini , ecehh dah macam belog pilihan music terbaik pulak kan . setahu saya belog ni tempat saya nak merengek dan meronta #senyum ! bila pulak la bertukar kepada belog carta music terbaik ni kan kan *muntah

tak payah lirik sangat la kan , dekat video tuh pon dah sediakan lirik :) lagipon kalau la korang nak dengar dekat video ni kan . mana la tahu lepas bace belog ni terus je lari-lari gedik masuk bilik duduk hujung katil terus download guna blackberry memasing kan *nah ambil beldi ni pergi muntah jejauh*
saya mula addict dengan lagu ni, tiap malam saya on sampai la saya tertidur (kadang-kadang lagu ni yang dengar saya berdengkur) janji dengan saya lepas dengar lagu ni kalau awak menanges jangan salah kan belog saya tahu ! eceehh

Just Enjoy The Song

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola