21 August 2011

dylalola is Listening ◕‿◕



  Song - Kokoro No Tomo 
by - Zivilia
TEMAN DIHATI 



anata kara kurushimi o
ubaeta sono toki
watashi nimo ikiteyuku
yuuki nga waite kuru

hidupku hampa tanpa dirimu
sepi merasuk dalam jiwaku
peluk diriku genggam tanganku
rasakan cintaku

* ai wa itsumo rarabai
tabi ni tsukareta toki
tada kokoro no tomo to
watashi o yonde

senyumanmu bahagiaku
tangisanmu itu lukaku
kan kusimpan dalam hatiku
rasa ini takkan mati

shisuka ni mabuta tojite
kokoro no doa o hiraki
watashi o tsukandara
namida huite

** melayang cintaku kan selalu
temani saat engkau lelah
karena aku ada untukmu
sebagai teman hatimu wooo
sebagai teman hatimu wooo

DONE ! rase macam dah terlama sangat kan saya guna lagu pelengkap hidupku  sebagai background music dekat belog ni , selama pakai lagu tuh ramai jugak yang tanya saya tajuk lagu tuh . saya suka . bermakna citerasa saya tak ada lah pelik-pelik kan , oke stop 

now saya da tukar lagu baru , betol la saya rasa jatuh cinta dengan lagu adalah penyakit yang kronik tahu . tak ada doctor yang boleh mengubah atau mengubati penyakit ni *hantuk kepala dekat dinding kalau tak dapat dengar* haha saya obbver .

oke awak semua dengar tau lagu ni kalau sayang saya . dengar tahu . ohhsem tau *kelipmata*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola