26 August 2011

now time to sharing ◕‿◕

Hello semua. Yaa, I am aware that I haven’t updated for a long time but I’ve been a busy woman haven’t I? To be honest, I really have nothing to update about. selama tak mengupdate dan biarkan belog kesunyian tanpa sebarang berita , deep from my heart dah macam tak ada hati lagi untuk berblogging. bukan sebab give up tapi baru sedar kekadang hidup saya bukan la berpelangi macam awak semua . ecehh madah gitu ,


but for tonight gian typing datang lagi, sanggup cancel semua plan demi belog (dari tengah hari tadi hanya belog bermain di fikiran) *hentak-hentak kaki nak on lappy* oke stop ! now time to sharing .


Eastin ohh Eastin , penuh dengan seribu rahsia di sebalik bangunan yang megah membangun. (ayat dah pernah guna before ni) perasaan sedih, gembira, fun, huru-hara, kau kacau aku dan aku jerit , kau smoking aku hidu asap rokok , kau mc aku stay back , kau kerja pagi aku kerja malam , kau balik aku masuk , reservation closed aku kene buat and blah blah blah .
tapi pernah jugak saya pikir adakah semua rasa tuh akan selamanya? atau hanya tuk seketika mencari pengalaman hidup? adakah saya dan eastin ditakdir untuk bersama atau mungkin tempat lain menanti? seribu soalan yang selalu bermain dalam fikiran saya. oke now ,


 22/08/11 saya dah mula letakkan sekeping surat yang mengatakan saya resign untuk notis satu bulan . 


babe am i rite? i do the right thing? please dun said im a stupidfool ! saya perlukan semangat dari korang . tolong jangan jatuhkan semangat saya untuk move on. yess , i tao enviroment sekarang amat selesa untuk saya . tak ada apa yang menghalang saya tapi saya nak kan ketenangan hati , saya nak jauh . jauh dari semua. saya nak kan perubahan. F-U-L-L-S-T-O-P (!) bubye 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola