27 May 2011

♥♥ cgulaatey IS typing ♥♥

excited EXCITED excited EXCITED !

haha na typing lagi ni , tapi banyak nye yang aku na hebohkan ! yang mane satu aku na mulakan ni :DD *sambil terkinje kinje lompat kecil yang konon2 kiut ! hehe =)

oke yang penting dari yang terpenting IS KEPULANGAN ! :) sape yang pulang ? my baby la haha *poyo . adek2 aku la yang belajar kat kelantan tuh kini da pulang :) yepp ! sekarang kan da na mule school holiday tapi adek2 aku ni balik awal tok prepair kenduri kawen abg aku 29 May 2011 ni :) di jemput hadir kalau tade perasaan malu ye :P haha *gelak kejam ! sebenarnya kaku sendiri pon ta tao yang dorang akan sampai KL arini . tao2 je pagi tadi kul 6.ooam aku na ke bilik mandi bersiap2 tok kerja , adek aku pon sampai !


Oucchh RINDU kau la gedik :P ehh salah salah , assalamualaikum farah :) adek aku da byk gile berubah and tak sia2 mama anta dorang gi sane . sejuk hati aku bile tgok perubahan adek aku yang gile mendadak tuh:) aku bile lagi eyh ? guud luck gedik god bless you and banyak2 doakan tok aku ye =p *aku off nanti teman aku shopping lagi ye :DD

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola