27 May 2011

blogger acc TAK BOLEH bukak

atas nama aku sendiri aku bersumpah yang aku sangat2 rindukan ruang BELOG aku wahai mata yang sedang membaca . rasenye dah hampir seminggu jugak aku langsung TAK BOLEH online belog aku , langsung ta boleh bukak *hampir na menangis dan darah aku terus naek ke kepala setiap kali cube on belog tapi hampe !

tapi aku ta penah putus ase , sebab stor for sharing aku tersangat la penuh di kepala membuatkan aku tak senang na tido ! aku engat aku je ade masalah ni , mne tao yahoo jelous tengok belog aku kan . rupenye semua blogger kene masalah yang same ta boleh bukak acc belog kecuali kyte kene ikut instruction dye .

pada sesape yang stil ta berjaya na bukak belog dye tuh , rasenye korang kene masalah yang same as mine . korang punye email belog and email yahoo tuh ta same sebab korang mesti confirmkan email belog korang kat yahoo . so senang je korang kene creat acc baru tok yahoo korang yang name email nye same jugak ngan name email belog korang . than korang kene clik tok confirmation :)


eyh ta lupe jugak kat adeq syahira dye yang ajr aku wat acc baru tok yahoo . sebab dye pon kene masalah yang same macam aku ! korng try k . takkan la na buat acc belog baru kot . ta sayang ke segala hasil keja korang lam belog tuh selame ni . think of this ya ! guud luck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola