28 May 2011

♥♥ preparing ♥♥

currently at kota ceras , fasa 4 :)

tepat pukul 3 tadi abes keje cepat2 aku lari lari gedik turun ke locer salin pakaian ape yang patot . sampai pantai terus naek uma yang berkunci tade penghuni tuh , sume nye da pon berkumpul kat ceras tinggal aku je la yang selalunye akan ketinggalan . rushing bersiap2 packing barang ape yang patot ni pon sebab pagi2 lagi abg aku da sound aku sorang je yang tade ! na wat cmne nasib si buruh *muka hampa


sampai2 ceras sume ngah sibuk2 ngan kerja masing2 , aku sampai pon mcm tade sape yang nmpk sedih betol ! at last baru la dengar sore kaka ipa aku soh aku tolong sikit lagi na siapkan hantaran tuh :) and kelihatan beberape orang yang kurang di kenali ? rupenye rombongan dari jakarta da sampai semalam lagi , kenapa aku tak tahu ni !

oke la aku typing ni pon curi2 kejap , niat hati tadi konon nye na wat entry yang paling ringkas dalam dunia and kurang dari 200 patah pekataan , p ni ntah bape patah pekataan eyh ? HAHA *jari mula kira kira bpe patah pekataan yang ade :DD ngeee ! oke la nanti sambung k . kaka ipa aku da jerit2 nama aku kat bawah tuh . baru na manja2 ngan belog kite :p

nanti sambung ye , salam :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola