09 April 2011

♥♥ hang up , PutraJAYA ♥♥

stalker ! ni la kje aku lepas je abes ber'BBQ ! :DD
aku meet up si farah ferer :)) lame kan ta lepak sesame kan sygs ♥♥ kul 10 lebeh cmtuh fara pik up aku kt eastin hotel , konon nye aku ngan farah je sb aen ta bole follow dye kan in nite shif :( tapi dgn kekejaman yang ade kami bazirkan mase si kit chaplin jap hehe :DD ktorang mintak dye stay back kejap sebab aku , aen ngan farah na bergosip jap ! *HAHA bole ? :))

lepak mamak bersharing and bercaring jap HAHA!
time ni ktorang besemangat dgr farah ferer meluahkan isi hati beliau, aku ngn aen dgr ngn penuh kasih syg and semangat kan kan :) sebernya time na snap ni muke farah sedih je, bile ktorang da melawak baru la dye na senyum . kan sweet klu senyum sygs :))
ni pulak nurain nishrin mendengar dgn penuh semangat, aen biase la an da mcm polis tanye satu2 ngan penuh detail :DD
cgulaatey :)) aku ta abes2 kan ngan sirap limau ais HAHA !
------000------
na dekat sejam gak la ktorang lepak mamak ni , aen pon da risau sian kat kit kene stay back kejap , tape byk pahala kau kit lalala :DD lepas anta aen kat eastin hotel aku ngn farah da tade hale tuju , p aku plan na ajak farah lepak bukit ampang :)) lame da ta ke sane *RINDU :)

separuh jalan mmg da na sampai da , farah dapat call dri kazen dye . so dari 2org je ktorang plan na pick up kazen dye skali kt gombak tuh :) aku ? ta kesah pon :)) sesampai je pick up kazen dye plan bubah lagi gi pick up hafiz lak kt ceras scandel si kazen dye ni HAHA ! mule2 segan gak p bile perangai kazen dye same je cm aku *masuk air and byk mulut so ktorang pon berperangai konon da mcm lame gile kenal an . HAHA *sengal :))
pilihan di beri same ade pucong or putraJAYA :)) so kami pilih putraJAYA ♥♥
cam biase lepak mamak lagi , konon2 lapar p makan sikit da penuh ! pembaziran btol huhu :) untung kat mamak tuh de wifi so sume la ber'unline jap HAHA ! seronok bole berbalas komen even do bersebelah je . heeee *Gelak Gedik :p
-----000-----
than wat melepak la di jambatan putraJAYA tuh ♥♥
first sampai semua terpegun ngan keindahan alam cipataan tuhan ni :) cantik gile and gile tenang suasana malam tuh ♥♥
than what ?
kami berposing la bajed model :))
bukan selalu dapat same2 cmni kt sini
so jum SNAPsnap ! ;DD
da penat bergosip bergambar bagai , tibe mase tuk pulang . da na kul 5pagi pon huhu , kejap lagi kul 7pagi aku da na kene ade kat eastin hotel da jungle tracking time pulak huhu ! *muke letih

dalam kete before sent me back , farah ferer de bg saya keychain :) sgt sweet sumpah chumil . dye bagi saya satu and dye pon de satu :)) tengs kawan nice i apreciate that . *sumpah :))
farah ferer satu and dyla fadila satu ♥♥
i'll keep our memories :)
tengs for sharing babe
next time kyte hang up lagi ye :))

♥♥ iloveyou farah ferer ♥♥

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola