10 April 2011

♥♥ jungle tracking ♥♥

continue lagi HAHA !
abes je melepak ngan si farah sikat ni , sampai uma je da kul 5pagi . siap2 kan baju da kul 6 :) trus mandi than 7pagi aku da sampi eastin hotel da :)) *semangat kan ! tuh pon dorang byk kli call tnye aku kt mne huhu . sampai je hotel aku tgok orang da ramai da kumpul and semangat ku lagi la berkobar2 :DD
xtualy jungle tracking ni ktorang tade pon sewa bus or bebagai , sume by car :) byk gak la kete yang konvoi sekali :)) *AWESOME ! ♥♥ aku , aen and abg din satu kereta ngan abg bulat (: so sume konvoi and meet kat parking zoo negara :) nice nice ♥♥
dalam kereta pon sempat lagi an , HAHA ! *harus la SNAPsnap ni sume memorable oke ta kan aku lupekan sampi la ke bile2 pon :))
untuk pengetahuan anda kami berjungle tracking bukan la kat zoo negara tuh sygs , tapi kt belakang zoo negare tuh . jauh jugak la 4kilo meter ke dalam lagi ! ni la suasane pabila baru je sampai kat hutan tuh huhu ! tgok je pon aku da penad , cmne ni HAHA ! :DD
muke ktorang gile berlagak cm tade pape berlaku , padahal tuhan je yang tao betape la penat'y . aku rase da mcmna ttanggal segala luntut and ponggong aku huhu ! aen pulak ? ta abes2 benti saket tepi perut katenye HAHA ! tuh la yang aku sampi bertongkat tuh huhu . dari information yg ktorang dapat kat atas bukit tuh nanti kami akan jumpe air terjun !! ggrrr besh besh ! so dun give up ! (even sebenar'y byk kli ase na patah belakang blk ) HAHA ! :P
alhamdullilahh ..
akhir nya
sampi jugak ktorang kat air terjun tuh , even ktorang la yang paling last sekali sampai sb di tggal kan jauh ke blakang HAHA ! sampai2 je dorang sume da beseronok mndi , isshh la kesian ktorang ni * muke mati akal !
sementare na trun bawah balik pe lagi snapSNAP menanda kan kami berjaya melepasi segala halangan tuh :)
**serious da sampi uma baru terase betape hebad nye pinggang aku ni sakit , ponngong aku da mcm ta bole na duduk sgt la sakit . knp la eyh ? myb sb da lame gile ta exercise an huhu ! 2ari jugak la amek mase na elok sengal2 badan aku ni huhu !

and what ever is --->
gile kenangan panjat bukit da mcm gunung tuh :))
sgt seronok , paling ta pon boleh buang 2kilo lemak yang nyuruk lam badan aku ni hehe *gelakk bajed ! :P


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola