13 October 2011

tiba masanya balik kolompo =)

Berkahirnya kami di Melaka

Macam hari yang sebelum jugak la, muka 4 ketul ni jugak la yang pergi breakfirst, di sini ada sedikit pembetulan ya. Bukan kitorang tak nak bagi yang lain peluang untuk melepaskan nafsu makan dengan bergunung, Tapi mereka yang tolak. Hamboi, semua muka gila berlagak tak nak pergi. Sayang selimut gebu punya pasal. huhu

Lepas breakfirst tak boleh nak bercinta terus dengan tilan dan bantal, semua jangan nak gade gade ehh. Bangun siap cepat, kita nak check out awal pagi ni. Nak sampai Kolompo sebelm pukul3, Aen on shift wehh.
Sedih ta banyak gambar time ni, semua sebab nak rushing. Tak ape la yang hado ni pon da cukup =)
Gambo yang ni khas untuk aen tercintan, tak habes habes nak cari belacan and cencaluk untuk mama dia. Aku apa pon tak tahu nak beli apa hohoho.

Ruching la sangat kan, sampai boleh duk lepak pekene cendul special lagi hihi. tengok la aku yang konon kuat minum habes tuh. Lastnya ice cream je yang hilang masuk perut shoomel, air cendul tetap maintan dalam cawan terr. muahaha!

*hentak hentak kaki* Nakkkk lagiiiii ! kape la tak bungkus aritu kan. Kalau tak boleh sambil typing ni sedut cendul ice cream ! nyumy ! (bajed tak cair lettew)

Whateverlife , Whatsoever, Whatever it is la kan ! Aku nak bagi tahu yang korang Gile The Ohhsem weh ! holiday ni adalah holiday yang dirancang dan akan di kenang hingga ke jinjang pelamin. muahahah ! Next trip, siapa nak join percutian gila kami. Sila Pingg di bbm okey. hohoho ! okey la sampai sini je story mori kali ni, kalau ada yang tertinggal tuh. Harap maklum la ye, tangan saya pon reti penat ! hihik


Salam sayang untuk semua

#BIGhug

1 comment:

Anonymous said...

makin tembam my bff c fara 2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola