07 October 2011

Suwit memory is begin! MELAKA tunggu kami =)

selamat pagi yang ceria semua,

mulakan hari hari indah mu dengan senyuman, dan katakan, alhamdullilah sesungguhnya aku bersyukur kerana diberi keizinan untuk terus singgah dipersinggahanMU ini =)

okey nak mengadu. pagi pagi lagi telepon cikai aku yang sememangnya aku silent dari malam tadi, terus je bergegar gegar dan terus begegar nun diatas meja kecil bersebelahan dengan katil. Rasanya aku dah angkat telepon tu, tapi kenapa masih terus bergegar. thinking. ohh patot la, aku hanya angkat dalam mimpi je muahahaha ! Sampai la tetibe adek aku datang lalu menghulurkan telepon rumah kat aku. Sayu di hujung telepon aku dengar, wehh dyla bangun la! kau sorang je tak bangun lagi, orang lain semua dah siap. bangun bangun kate beliau.

okey, ade kebohongan di hujung suara tu. Sebab sampai sekarang dah sejam aku duduk pongeh tak tahu nak buat apa. dorang masih jugak tak sampai sampai. ceitt ! turun segala make up. MANA KORANG WEH !? ngantok da menanti ni >,<

oppss, bersempena dengan entry yang ini, aku ada bagi tahu hari ni hari bakal kitorang akan tinggalkan Kolompo buat beberapa hari. Plan sebulan sebelum tak ku sangka kini menjadi. *terkinja riang*

Okey, senang dan pendekkan cerita. MELAKA TUNGGUU KAMI ! hehe. penginapan selama tiga hari dua malam tu, harap semuanya berjalan dengan lancar ye. Insyaallah =)

Doakan perjalanan dan trip kami selamat pergi dan selamat sampai ye semua. harap harap pekara yang tak dijangka jauh dari kami semua. Jaga diri ya lelakimasadepan, jaga diri ya mama, papa, abang, kakak kalau ada, adek pon yang on the way pulang ke kelantan. Hati hati ya semua. Rindu awak gulakapas juga semua gulaatey ku.

Come and #BIGhug
kiskiss

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola