08 August 2011

world great babysitter

bila baca status entry saya macam nak muntah kan . nasib saya tak tulis saya adalah bakal ibu contoh yang dicari oleh kaum adam di zaman milinium ini babysitter terbaik yang di cari untuk mengasuh anak-anak kecil menjadi bangsa bertauliah (dalam nada patriotik) haha !
dengan kekejaman semua pangkat abang aku atas sebab menonton wayang tanpa kehadiran aku ! ishh sungguh kejam mereka berani pergi tanpa kewujudan saya . haha ! dah la pergi bersuka ria than boleh pulak tinggalkan anak dia yang senakal mungkin , dia boleh suruh aku and lil sys aku jadi babysitter . *untung ada abang kan* haha !
tape saya suka , nasib baek saya tak ajar anak dia pergi clubin cari boyfie macam mana . (niat buruk sungguh) di sebabkan dia mula merengek so start enjin kereta bawak dia tengok lampu2 yang berkilauan penuh keunikan di ibu kota . eceeh ayat kau bajed penulis terbaikan . *muntah !
tapi seronoknya bila berjalan bawak baby ni semua orang pandang dan tersenyum . mesti dalam hati dorang berkata -kata *ehh perempuan ni manis sungguh bawak baby tuh bersiar-siar , nampak manis dari rupa sampai la ke tingkah laku* haha saya memang suka kan budak-budak , tapi budak-budak je yang nangis bila nampak muka saya , haha ! *kesian :p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola