13 August 2011

post terakhir untuk awak !


i wrote this yesterday . tapi baru hari ni semangat kejiwangan daku sampai ke tahap kronik . sikit lagi nak tersembul dari kerongkong ku ini haha ! kalau tak di tayangkan pada umum takut nanti basi di mamah ulat beras *wekwek

sebelum pembaca saya memulakan rangkap ketiga yang berbaris-baris tuh , dan sebelum khayalan memasing tinggi kemain membayang dan memimaginasikan apa yang cuba dylalola persembahkan . harus la awak semua tahu entry ini adalah entry jiwang dari hati ke hati sewaktu bosan dengan shif yang pelik dari orang lain ni . so dengan tidak malu nye daku bersuara ...

"kit hang dok bawok leptop ke ? bak ler pinjam nak mengapdet belog ni"
(ecehh nampak tak muka tak malu gila tak tutup muka punya kan . pedulik hehe )
kit kan berhati lembut macam mashmellow baek hati *muntah :P
oke lets check it out . sebelum tuh **nah saya sediakan tisu untuk korang , takut nanti meleleh-leleh sampai basah keyboard kang , susah pulak nak mengelap balik . tak gitu ? haha !



heyy awak, ni semua dMasiv awak;

kita banyak sangat krisis , tapi AKHIRNYA KU MENEMUKANMU semula. saya ingatkan waktu tu, saya dah dapat awak balik. tapi sangkaan saya salah. awak tipu, AGAIN.
yea, aku sangat-sangat MERINDUKANMU bahkan AISHITERU ! tp itu cerita semalam. sebelum saya buat keputusan untuk tak contact awak buat sementara waktu. bagi saya masa , dan awak kata JANGAN PERNAH BERUBAH !


dulu, awak penah RINDU SETENGAH MATI dekat saya. tapi sekarag tak lagi, dulu, awak ckp kat saya, JANGAN PERGI. tapi sekarag, awak biarkan saya PERGI.



awak, CINTA INI MEMBUNUHKU. saya tak ada semangat lagi. tapi saya kena move on kan? awak DI SAAT AKU MENCINTAIMU awak tahu tak yang saya dalam DILEMA nak lupakan awak, setiap kali berdoa , DOAKU UNTUKMU SAYANG ! tapi saya janji akan lupakan awak.

saya selalu tanya diri saya sendiri, APA SALAHKU? sampai awak buat saya macam ni. mungkin KERANA KU SAYANG KAMU ? dan mungkin jugak saya dah anggap awak sebagai PELENGKAP HIDUPKU !
tapi kalau saya tanya awak, awak DIAM TANPA KATA.
memang saya TAK BISA HIDUP TANPAMU. tapi awak boleh je hidup tak ada saya kn? so, saya pon boleh jugak !

dulu, AKU PERCAYA KAMU. saya percayakan awak sepenuh hati saya. tapi, awak sendiri yang musnahkan semua tu. awak tipu lagi, lagi dan lagi, banyak kali sangat. huh ! dan saya kena TABAH .

sebelum ni, saya TAK PERNAH RELA nak lepaskan awak. tapi sekarang, just go awayy ! sebab saya BREKAWAY saya dah tak perlukan awak lagi.
saya tahu, CINTA kita SAMPAI DISINI. fullstop !



i said to myself, JANGAN MENYERAH ! sebab saya boleh cari yang lebih baik dari awak.
SEMAKIN banyak masa yang awak bagi saya, saya janji saya akan lupakan awak one day.
MOHON AMPUN AKU, atas semua kesalahan yang saya pernah buat. halalkan semuanya ok? terimakasih.



& & YES ! saya tak nak jadi DIANTARA KALIAN lagi.
saya tak nak tutup SEBELAH MATA. tapi saya nak tutup both mata saya. saya tak nak bagi awak peluang lagi berada dekat hati saya ni. awak gamekan saya. AKU BUKAN BONEKA awak lahh ! hati ini HATI YANG KAU SAKITI !

now, saya tahu saya BERTEPUK SEBELAH TANGAN , bersama -sama dengan awak adalah IMPOSSIBLE. tapi saya betul-betul nak lepaskan awak. nak lupakan awak.



ini LUAHAN HATI saya
anggap lah saya JAR OF HEART !
and mungkin lepas ni saya GOOD GIRL GO BAD ! *muntah !
so please,
give me some space,
give me some time,
sbb sy betul-betul nak lupakan awak !
BIG PROMISE !!



and now, saya betul-betul nak sendirian.
saya pon boleh bahagia lahh TAK ADA awak !
thankyou untuk segalanya, awak.
haa now i nak tanya korang , berguna tak tisu yang saya bagi tadi ? berguna kan , kalau tak berlimpah ruah lak air mata orang yang tup tup lalu kat pipi tuh kan *sambil kesat air mata sendiri* haha ! (perasan sungguh)

entry ni saya gabungkan dengan beberapa lagu kesukaan dahku . bukan entry nak bahan-membahan , luah-meluah perasaan . tapi ini entry adalah entry untuk kepuasan diri sendiri oke . saya suka entry ini rasa macam pencipta lirik terbaik pulak . eceehh konon ler tuh *muntah sebeldi ! *by the way kalau ada lagu yang korang tak tahu , korang clik je dekat tajuk lagu tuh oke saya dah sediakan :)

renung-renungkan lah dan selamat berubah sempena ramadhan yang mulia ini
berubah la untuk kebaikan *tersenyum sinis*
signing off -

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola