08 July 2011

i am CAREless !

hye semua. Yeah, I am aware that I haven’t updated for a long time but I’ve been a busy woman haven’t I? To be honest, I really have nothing to update about . The past few days have been extremely busy, also pretty shitty (no connection to each other) but today just nak share berita malang aku pada malam ni . ntah ape nasib siul aku * eyh salah eja , suwe ke suil ? haha !
da la tak nak mengarut dah . cume na share rase kesedihan , ketakutan , kemalangan , kerisauan , kebengangan , kesialan , kelawakkan , kesakitan hati di permaikan dan juga kesedaran ! habes segala KE aku kumpul kat sini . senang cerita la aku jerit likee where'ssss MY telephone !!! where's my blackberry RED ! sambil air mata berlinangan tinggal nak melawat bumi je ! puas habes satu locer room aku cari , satu operator room aku geledah tapi tak jumpa ! :'(
salah aku jugak yang memang sgt cuai ! tak sabar na balik punye pasal sampai phone pon aku bole lupe ! dah separuh perjalanan aku drive baru aku perasan aku kehilangan sesuatu ! dgn pantas speed to eastin hotel blk berlari2 gedik naik atas cari phone . bile tanye budak mlm semua jawap tak tahu ! :(( *down ! separuh nyawa rasa hilang ! phone adalah nafas aku !
dengan keadaan muke pasrah dlm na gelak campur na menangis dan akhirnya air mata berjaya rebah kebumi guna highway pipi ! ;'( after that baru la aku nampak blackberry RED aku di tgn dye ! wahhh you tersangat la jahat ! sampai hati you na wat rancangan wakenabeb sampai cm2 sekali ! time aku nampak phone tuh sumpah rase na peluk cium kau even sebenarnya kau kejam suruk phone aku selama sejam dengan muka langsung tak bersalah bila di tanya !
katanya na bagi pengajaran sikit kat aku supaya jangan careless lagi , dan kate'nye lagi nasib baek dye yg jumpa bukan org lain ! :( *oke aku akan cube pertingkatkan lagi daya ingatan aku ! cuba utk tidak careless lagi :) terharu tapi you buat i sampai menangess !! terima kasih sgt , oke bye ! :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola