08 July 2011

AKU dia dan KAMU

betapa bodohnya diriku
mau diduakan dirimu
namun bila hati bicara
aku sayang padamu

kau takkan pernah tinggalkannya
di hatimu cuma dia
tetap juga kau inginkanku
kini apa dayaku

reff: putuskan dia oh kasih
agar ku tak tersaingi
sungguh ku benci dirimu
yg tak bisa memilih

namun harus ku akui
sukar untuk lepaskanmu
akhirnya aku undur diri
demi dia dan kamu

betapa bodohnya diriku
mau diduakan dirimu
namun bila hati bicara
aku sayang padamu

kenapa lagu ni ? ntah aku sendiri pon tak pasti tapi kuat hati ni mengatakan aku suka lagu ni :) lepas je berkaroke tadi lagu ni senang sentiase menyanyi - nyanyi dan berlegar - legar di ruang kepala ni :) lagu ni mcm senang dan enjoy kan kan ! rase mcm na loncat - loncat lagi mcm tadi ! seperti biase entry ni tade kene mengena dengan yg hidup mahupun yg dah mningal dunia . harap maklum ! *muntah ! hehe

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola