19 May 2011

♥♥ nur kasih the movie ♥♥

today i dengan aen sesame shif petang , suka ! :) pagi2 lagi aen da call aku yang sedang lagi di buai mimpi2 ngeri tuh lagi huh ! waktu terkejut dengan mimpi yang seolah2 ade orang datang menghampiri aku dan cube tikam aku dengan pisau dari arah belakang tuh betol2 buat aku berpeluh2 sewaktu tido , than aku terus terbangun bila je tesedar ade gegaran di bawah bantal . huh aen da selamatkan aku dari di tikam dalam mimpi tuh .


aen call ajak pergi keje awal coz na singgah nonton NUR KASIH the movie yang baru 1stday kua arini :) aku suka dan sangat suka :) kami seorang yang SEMANGAT , sebab -->>

i un9 tgok tiket paling awal pukul berapa , than midvalley ade tiket pukul 11.15am . eceehh rushing berlari ke mid konon2 berangan ley kejar tiket pukul 11.15 am padahal that time da pukul 11.10am haha . sampi je GSC btol2 la mengecewakan sebab sangat la panjang beratur ! huh !

than ambil keputusan terus lari ke oneU coz ade tiket pukul 12.25 haha , semangat ta ? than dgn kemahuan yang ktorang ade , so we WIN , and bole menonton dgn tenang :)) NUR KASIH movie yang simple but ia berjaya jugak buat kami tersentap huhu

to nurain thanks cuz u na tengok cite tuh jugak kan :) cuz sebenarnya aku ade ajak some1 temankan aku tgok movie tuh , but aku mmg ta suke mengaharap lagi sebab da tau ia akan MENGHAMPA kan dan amat MENGECEWA kan, *terguris hati T - T

btw aku still mencari jawapan dalam mimpi tuh , kenapa perlu mimpi yang sama ? mimpi tuh btol2 buat aku selalu termenung keseorangan
:(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola