13 December 2010

kembali normal :)

tengs to god abes pon seksa night shif aku! dunia sangat terbalik klu da start night shif langsung tade sosial life weyh . OMG ! balek2 je kje trus abeskan mase depan lappy update sume yang berkenaan , sgt semangat ngadap mmg ta perasan tao2 je da kul 1+ . gile pon bole ngan satu hari ta tydo huhu . abes je update blog yang da mule bersarang terus habiskan mase aku ngan bantal peluk pink ku yang berbulu2 tuh :D tapi geram je baru bape saat na tydo da kne kjut teman mama ngan kaka ipa aku g airport anta abg aku na trbang holiday to china , klu ta silap seminggu kod abg aku ke sane . na ta nak teman je la malas na pkir lagi . p tape esokk life aku kembali normal da start normal shif pagi :) give me back my life ! HAHA muntah jum*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola