13 December 2010

i got choc ! my snickers :)

first of all malam tuh aku kerja aku dapat choc ! fvorite dan pilihan harian ku snickers :D sape bagi ? knp dapat ? ta nak la aku cite , siti nurhaliza de pesan kat aku sume tuh biarlah rasia haha muntah jum* !
second thing ! aku dapat recording lagu 'ku ingin kamu' dye sent kat aku :) dye nyanyi sendri and sambil tuh men gitar :D wahh btol2 lelaki pilihan la babe klu lelaki pandai men gitar ni . spechless saat aku dgr recording tuh . and u noe wat babe i ari2 dgr kod recording tuh b4 masuk tdo haha ! semangat bukan ? :))
fighting with my own feeling, it makes me hurt enough. i'm sad, everyday seeing what happens in my life, i will always pray to my Allah, hoping that HE gives me strength to face all the challenges !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola