02 December 2010

30 nov 2010 where's my RM600 ?

plan aku this month na tukar phone weyh :D aku da soh abg aku servey sume tempat and de satu tempat ni kedai mbe abg aku harge ley kautim ag ! good aku pon kua wet separuh dulu rm600 cuz phone yang aku na tuh tade stock ag , pe ag aku pon kne la tgu dak tuh return call dulu baru aku kuakan ag separuh . at first na menjadikan cerita bodohh ni aku bg abg aku yangg pegang wet tuh cuz aku malas la na pegang cash bwk g kje an !
p pekare yang agakk gile babihh wat aku terkilan weyh , petang tuh abg aku call , semangat aku pick up engat na bg tao phone aku da sampai stock ! but , eerrr ! OHH MY GOSHH ! terkejut sesangt weyh abg aku call just sb na bg tao aku yang cash rm600 tuh elang ! WTH ! dye sendri ta pasan wet tuh elang katne p yangg sangat pasti tyme dye oustation kat port dickson ! :(( na menangiss doe aku tyme tuh ! diam tross ta bersuare huhu ,
malam balekk kje aku ta tros balekk kje aku ajak bff aku g release tension ! aku ta nak balekk uma t aku ag terpikir2 ! so pekare paling mudahh na elang tension cm bese la an shopinggg ! HAHA , sebelum tuhh pegi isi perut dulu weyh lapa + tension = MCd :))
MCd tyme :)
than ktorangg ke danau carey la pape pon yang pa patot ! :D janji bolehh wat aku lupekan epsode bodohh tuh ! jam da kul 3am p aku tanakkkk balik lagi ! nasebb bek aku de kawan yang mmg paham aku sejak dari dulu lagi , aku ajakk aen balekk pas setlle menghabiskan duet kat danau tuh ! p b4 straight utk karok smpat ag singgah uma jup pick fara saje na meriahkan keadaan :D
HAHA than ag sekali pekare cibai datang , da puas mekak mnyumbangkan sore kami terusla kelua menuju ke kereta , than alahaiii bby aen's wat hal lagi la ! ta nak lak enjin kete ni hidup hahaha ! bongokk la weyhh ,
pasrahh HAHA !
jgn slah paham ngan pict atas ni , tuhh bukan bf fara p de la abg ni baru kua dari karoke tuhh gak , de atey na tlong ktorangg p mabukk mcm org gile , err cbukk je !

pe ag aku ngan aen kan single ! so sape de pasangan pandai2 la sohh bf ko datang membantu huhu ! pe ag fara punye bf la datang kul 5 pagi tuhh tgokk pe ag masalah kete tuhh ! da setle sume teruss balekk badan aku pon tersangat la penadd jam pon da kul 6.30am weyh haha ! seee ! kan aku da bole lupelan pasal rm600 tuh , na wat cmne an myb tade rezeki kod :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola