02 December 2010

02 nov 2010

today aku ngan aen stil same noon shif :) cm bese la kje petang oke je p today we r start movingg to 1st floor weyh , cuz renovation kat lobby tuhh da pon siap so agakk la terbusy jup , new environment for us ! new reception , new concierge counter , new operator room , new room reservatin , new business center , new office andd new back office ! dalam erti kate yang mudah new's for our Front Office :D
ni salah satu new ofice kami , new operator room bilik yang bakal sume staf FO dept melepakk haha ! i know still like before punye :D sume da baru andd tersangat la da bubahh , so disebabkan sume section busy na move to 1floor tuhh , pe ag tersangat byk la guest yangg pelikk yangg tepaksa aku assist dorang ! sampai tersangat la pelikk permintaan bodohh yang ta penah aku tolong haha , p aku ngan aen kan bajedd hebadd so sanggup tuh tolong haha sengal doe ! after off duty lepakk lagi ! :)
lepass je meet guest bodohh tuh ktorang trus gerakk dulangg , lapar doe perut da start bersyair da tersangat la lame haha ! aku kan tamak bajed na gemokkan lagi badan ni , order na beshh je !
aku order la favorte food aku kueh teow hong kong ngan ABC , p cam taik kueh teow hong kong dye da ase dot dot dot doe ! errr hilangg slera aku na makan weyh ! membazir je ! pas makan ta tao na g ane , kebetulan aku ngah text ngan seorang hamba allah ni just called him Mr.K :)) dulu around 3years ago myb kami penah mengenali p ta penah rapat ! kami pernah tersua muke haha p ta pernah bertegur sape :)) and now kami berjumpa kembali :) dye stil study ag kat UM , so tros meet dye kat UM than plan bertukar ktorangg ajakk dye p karok menyumbangkan sore ag haha ,
pehhh weyh , ktorang tersalah tafsir la , 1st dengar dye bawak lagu 'bila rasaku ini rasamu' aku engat kan artis mane sebelahh aku tadi ! sumpahh ta tipu sore u wat i ta bole tido malam la Mr.K haha ! i siap rakam kod tyme u nyanyi tuh , myb u ta pasan kod lalala, pastu sume lagu aku pilih kan tokk Mr.K sume dye nyanyi :D haha terharuuu ! btw nice to meet up for the first time wiff u dear :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola