06 November 2010

saloon time :D

tengs god akhir nye sampai gak aku kat saloon tu setelah beberape kli plan ngan membe aku na g same p always plan bertukar . mmg sangt lame da ta melawat saloon tuh start je kje ni mmg tade mase na manje2 kan rambut HAHA ! walau pape pon saye ta kire saya na pergi jugak klaw ta saya pekik kat telinga kalian semua slagi saya ta sampai tempat ingin d tuju :))

sebanya time wat rambut ni aku kje morning shif habis shif kul 3 . so bg aku sgt sempat kod na sampai saloon tuh . balikk mama ngan lilsys aku fara pick me up kt eastin hotel tuh . than mama trus direct bawak aku ke saloon tempat di tuju sb dye paam aku sgt na pergi cuz pasni aku da tade mase lagi busy ngn nite shif :)) sangat ske waktu tu bole treatment rambut lalala :D

sebelum start cam bese ta abes2 melaram snap bajed artis haha !

semangat tunggu rambut siap , ta pandang kirikanan lagi haha !
sian mama time ni mama da ta larat na tunggu kami
than dye mayau pusing satu mall shopingg haha :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola