21 September 2011

jangan lah kamu bermusuh ◕‿◕

manusia kan selalunya memang tak boleh ubah sifat ego yang melangit tinggi tuh.. kadang kadang masalah yang kita alami tu tak ada la besar mana pon, tak mencacat celekan soal hidup mati kita pon, tapi dalam hati "kalau awak tak nak kawan kita tak apa, kita masih boleh hidup tanpa awak la" ecehh semuanya hanya kerana? ya ego yang melampau.. tuhan marah actualy hambanya ada perasaan cenggini buruk rupa tau, bila nak campak jauh jauh perangai buruk tu.. tahu memang tak boleh kan -_-


Bila ada salah paham je automatik "kau jangan tegur aku" tapi bila tak bertegur mula la, aku tak nak makan, aku pon tak nak keluar, aku nak duduk dalam bilik je, aku nak nyuruk celah lemari, batang buruk kecintaan pon sanggup di tolak nya ke tepi. sebab apa? sebab kau dah tak ada mood nak jadi manusia bertamadun kan. eceh esok lusa bila dah elok, mula la. takyah la makan batang buruk kecintaan aku, pastu tak habis habis mama nak keluar pergi sini kejap, mama nak keluar pergi sana kejap, mama bosan la duduk dalam bilik je (padahal kalau sedih tak nak keluar lemari)


bukan nak tujukan pada sesiapa, tapi memang dah fakta untuk diri aku sendiri.. sensitif itu sememangnya aku, kalau merajuk aku la orang nya, kalau menitiskan air mata aku la penghulunya. tapi marah aku tak lama pon asal kau ada rasa nak minta maaf.. aku dengan sepantas kilat akan muka tak bersalah tegur kau sendiri. tapi kalau dah duduk satu meja makan asyik hang bahan aku, pastu aku bahan hang, apakah kesudahan untuk itu. kejam. tau kau pon rindu aku kan.. malu lettew -_-

gambar hiasan semata mata >,<


okey, hari ni plan melepak antara sahabat sahabat kembali bermula, bila tadi dah mintak mintak maaf, siap cium pipi kanan dan kiri lagi tu. bukan setakat tuh, siap main laga laga hidung tahu. cubit cubit hidung dengan manja sekali gitu . ecehh. (bermusuh itu adalah pekara yang tak mulia, jadi jauhkan la dari sifat sifat yang dilarang oleh Allah)


macam biasa la kan, farah ferer, leeya, nurain dan juga saya di uptown Damansara tu lagi. pakcik jual chiken chop tuh kalau rasa dah muak tengok muka kitorang ni, sila la ambil baldi ni ya. hihihi *gelak tutup mulut gitu* tak ketinggalan jugak lepak sekali dengan Group Eastinrianz and bekas Eastirianz pon ada. Hari ni tak ada tangkap gambar sebab ramai sangat tak muat nak masuk camera cikai aku ni.


p/s : apa pon detik dan saat itu adalah detik untuk seluruh tubuh aku menggeletar. dah stop. malas nak cerita kenapa. okey bye

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola