22 September 2011

Genting Hinghland trip ◕‿◕

Manusia kena tahu bukan sahaja panas membuat kita tak mampu nak tarik nafas yang ke seratus lima puluh juta kali dekat dunia ni, tapi kesejukan juga menjadi penghalang utama untuk kita tarik lalu melepakan nafas panjang yang ke seratus lima puluh enam ribu kali tahu. seketul ketul manusia zaman sekarang ni hanya pandai mempertikaikan tahap suhu udara dekat malaysia ni, tapi tak pandai besyukur macam aku. kalau la korang duduk dekat kutub utara sana, agaknya hari hari duduk bawah selimut gebu kemain sampai tak keluar langsung kan. sampai nak kunyah batang buruk kecintaan pon dah tak ternganga agaknya. seram -_-


fakta untuk diri sendiri, sampai je puncak Genting Highland kemarin, mula la mulut tak reti nak tutup.

wehh sejuknya, wehh pinjam la sweater tak romantik la kau ni, wehh jum la p minum milo panas, wehh tutup la aircond ni, wehh peluk la aku rapat rapat dan rapat lagi. ceitt! berdosa tahu !

haa tenyata tak mulut aku ni tak berhenti henti exercise.

lepas je snap pict ni terkinja kinja nak tengok, lepas tu. *tangan kau ni tak bedung la, kape tak jelas tuh!*

Plan yang tidak dirancang sama sekali ni menyebabkan aku gagal membawa sweater bulu bulu aku, lalu dengan pantas buat memek muka paling sedih lagi cute di abad ini dan bersuara pada salah seorang ahli club *kite sejuk...kite tak boleh nak gerak da ni. kape tak romantik ni, bagi la pinjam sweater tuuuu* dan saya berjaya. suka! >,<

p/s : pesanan untuk diri sendiri serta umum, kalau nak buat sesuatu tuh biarlah dirancang. kalau tak jadi macam kami la membeku dalam sedar haha. sampai nak twet twet dekat TWITLIFE aku pon selalu je pending, atas sebab utama jari jemari kekerasan tahap maksima. kasihan TWITLIFE aku di pinggirkan sementara waktu *kesat air mata* -_-


Apapon cerita Raya Tak Jadi TAK BEST ! oke bye #BIGhug

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola