27 September 2011

cerita dengan mereka. LAGI ! ◕‿◕

seharian tak hapdet semalam, konon tak nak tinggalkan belog kesayangan berdebu. al-maklum la, belog saje yang aku ada untuk dijadikan peneman di kala kerinduan. okey, semalam bukan tak nak hapdet. tapi inilah kisah duka yang aku alami, nak kata penyakit keturunan tidak jugak. ceit !


semalam punya cerita sedih. sesampai je di rumah, selepas berkaraoke bersama Eastinrianz dan macam biasa tema pillowsweetpillow berjalan dengan sempurnanya. rupanya, i close my eye and dreaming tak boleh di jalankan dengan lancar juga sempurna. dushh dushh dekat mata sendiri. okey, kene mengaku jugak. aku la seketul manusia yang susah nak tidur malam di abad ini. -_- kenang nasib.


semalaman menghabiskan masa dengan babak, pusing kiri pusing kanan, terlentang dan tesungkup. Di ikuti lagi dengan adegan yang sama sepanjang malam. pusing kiri pusing kanan, terlentang tersungkup. lalu terus jatuh katil. sakit. -_-


Akhirnya. kata kan saya boleh. yess, saya dah boleh tidur. walaupon waktu tuh dah pukul 10.00am -_- ayam pon dah habes berkokok lalu tarik selimut balik sambung tidur. kesat air mata.


Tak lama pon tidur. tersedar dari mimpi yang tak menjadi akibat dah terang menderang. akhirnya mengaku kalah. bangun tidur bergegas ke bilik mandi. malam pulak ada adegan menonton wayang bersama. ya saya suka, boleh penuhkan masa masa cuti ni dengan bergumbira bersama rakan seperjuangan >,<

Tempat pilihan Oneutama mall, kalau keluar dengan Eastirianz sememangnya di sini menjad pilihan, dah boleh hafal da >,<

Sementara menanti Johnny English bermula, mengambil keputusan memanjakan perut yang chomel dulu. konon malas berjalan jauh, maka A&W antara yang terdekat. okey, buat pertama kali dan terakhirnya kami akan ke sini. malas la nak berceloteh panjang, yang penting saya tidak menggemarkannya -_- fullstop!


Sejurus Johnny English menutup tirai tabir, sambil melihat berketul ketul manusia yang ramai. kami beralih untuk menjadi perempuan melayu terakhir untuk pulang ke rumah dengan jagka masa yang lebih awal dari selalu. hari ni je kot >,<


Okey, nak mengadu nasib boleh kan? harini aku tak bawak kereta. konon kali ni nak jadi boss jugak duduk belakang, ehem ehem. waktu pergi, membonceng kereta recheal beramai-ramai. pabila kepulangan pula, kena membonceng motor nurain yang sedia kala parking dekat Eastin. barbau kesedihan di sini kerana, Nurain memaksa saya naik jugak walaupun kehujanan -_- kejam!


Kenapa tak nak tunggu hujan berhenti dulu baru la kita pulang. mencik ain. kebasahan tahap maksima pabila sampai di rumah. okey, aku perlukan selimut yang gebu kemain untuk membaluti tubuhku yang kudus ini -_-


untuk pengetahuan semua, Johnny English adalah terbaik! sila la bergegas ke panggung wayang ya semua. #kisskiss :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola