17 September 2011

Bersyukurlah Atas Kurniaan Rezekimu

kunun kata, aku la ciptaan Allah yang paling busy di kala sepanjang shift malam ni, di siang harinya nak terlentang kekenyangan dengan habeskan batang buruk seharian >,< di kala malam menjelma pula aku perlu paksa kederat untuk terus bekerja mencari rezeki seharian. tapi tiap tiap hari ada je entry aku yang berlumba masuk dashboard korang kan.


mungkin betol la, dyla dan belog tidak dapat lagi dipisahkan *syabas*


sebelum on lappy ni aku dah angkat tangan berikar lalu berjanji yang aku nak type entry terpendek di abad ini. sewaktu typing ini juga aku la seketul ketul hamba Allah yang dalam kegumbiraan kerana pepagi lagi dapat puaskan halkum dengan hidangan laksa terbaik buatan kakak ipar aku hehe >,< perut choomel yang saje aku kosongkan dan peramkan dari malam tadi hanya kerana terbayangkan laksa dekat rumah nun. wehuuu


dah lama tak makan laksa buatan sendiri, asyik muka aku je la dekat 223 tuh hampir manusia dekat situ ingat aku la penjual laksa yang sebenar di kala tuh. mana tak nya dah kalau muka kau dan kau je tiap hari -_-Alhamdullilah, terbonjol kegirangan anak tekak ku hehe !

p/s : sesungguhnya kita harus besyukur akan kurniaan rezeki yang tuhan berikan untuk kita, Janganla kita tamak dan membazir. makan ikut la sekadar berapa inci perut anda yang dah ditetapkan. haruslah kita ingat bahawasanya masih ada mereka yang memerlukan dari kita di muka bumi ini >,<


berhenti sebelum kenyang

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola