28 August 2011

Keampunan Ku Pohon ◕‿◕

Alhamdullilah hampir selesai kita menjalani sebulan berpuasa. pejam celik kenyit mata duduk cangkung dah sebulan kita di bulan Ramadhan. *cepuk-cepuk kepala macam tak percaya* bercerita tentang tamat nya puasa sudah tentu sekali la kisah Al-Syawal pon menjelma kan kan . kisah nak berlumba-lumba jum kita kumpul duet raya sapa paling banyak dia yang belanja tutti frutti . ecehh nampak tak dah tua bangke pon masih mengharap duit raya ! *biarlah ! cekak pinggang*


macam mana persediaan raya korang? dyla dah semangat dah packing barang letak dalam beg balik kampung besar gedabak. hehe tapi malangnya perantau seperti saya yang sememang nya takde kampung . so beg besar gedabak cuma nak bawak balik ceras sebab kami beraya disana . haha ketawakan kami ramai-ramai!  (kesian hariraya tapi masih duk cangkuk kepala hidu asap LRT) orang lain semua duduk balik tanam padi . *menangis*
Lebaran kurang dari dua hari lagi. Saya ingin jadi orang petama yang meminta maaf, boleh idok? boleh kan kan *kening turun naik*

Untuk orang yang MENYAYANGI ku
Terima Kasih telah membuatku menjadi orang yang begitu Sempurna

Untuk orang yang pernah MENYAKITI ku
Terima Kasih telah mengajarku arti kesabaran dan semoga kamu tidak akan pernah merasakan sakit yang aku rasakan (Ku doakan kamu bahagia)

Untuk orang yang pernah aku SAKITI 
Maafkan la kekhilafanku. Aku hanyalah yang jauh dari kesempurnaan

Untuk SAHABAT ku
Mungkin kita memiliki banyak perbezaan, namun tidak dapat disangsikan aku sangat memerlukan mu saat aku susah dan senang #hug 

Untuk orang yang pernah MENCINTAI ku
Terima Kasih telah memberi warna-warna cinta di dalam kehidupan ku . ehem ehem
Minal Aidil Wal Faidzin
Mohon Maaf Zahir dan Batin ku pohon dari kalian 
- Buang yang keruh ambil yang jernih, Moga setiap kejadian menjadi pengajaran dan memberi pengajaran untuk kita sama-sama lebih dewasa untuk meneruskan kehidupan seharian

Moga-moga , #amin 
Nur Fadila Nor Mohammed #kiss kiss 

2 comments:

cik mun said...

slamat hari raye~~

raraa suhairi said...

happy eid mubarak dear <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola