19 July 2011

perhimpunan bersih !

already done ? so sume da berakhir la maknanya ? dan saya pon kene move kan kan *masih blur dengan kejadian #sighh !! sory la saya lampi sikit tapi sebenarnya perlu jugak awak tahu saya lampi yang berperasaan , bole ? *muntah jum :P tapi bile sambil baring2 pikirkan ape yang berlaku tadi ( lokasi kejadian uptown damansara , waktu 12+ am something kan ) bende lain yang na di cari jawapan but kenapa tetibe jawapan lain yang dapat ? jauh kan tukar topic ? huhu
perjumpaan yang tak dirancang tapi penuh dengan tanda tanya yang tersirat , konon kata mereka biar lepaskan . saya jugak cube lepaskan bila ade suara yang mula cube menunding jari ke arah saya . #sighh !! apa yang saya cakap tadi sebenarnya bukan la apa yang saya jangkakan , maafkan mulut saya klu ada yg terguris . cuma tak sangka berkawan hanya atas lakonan , kau dan aku tak serasi rupanya . baru saya dapat jwpan byk kelemahan saya yang awak perhatikan . byk jugak kelakuan saya yang tak senang utk awak . sekali lagi maafkan saya ....
saya mengaku di sini di umum ini yang saya bukan la seorang wanita yang kuat seperti awak jangkakan . laju mana perkataan yang keluar dari mulut tadi , laju tuh jugak seolah2 airmata saya mengalir . tapi saya cuba tegakkan hak saya dan mungkin maruah saya ! thanks ain awak selalu ada utk saya , saya appreciate awak sangat2 ! awak kawan saya , awak jugak kakak saya ! *jangan pergi dari saya sbab saya masih perlukan awak , harap awak tau ....
cgulaatey dylalola , inilah saya sebenarnya . saya seorang yang ceria sentiase ketawa wlupon hati saya menangis ! saya tak suka na tunjuk kat semua perasaan saya . die yang dekat dengan saya tahu isi hati saya . dan mungkin saya na terus jadi dyla yang dulu bukan sekarang ! masih tertanya2 kenapa saya boleh terjebak dalam drama ciptaan awak ? *cube tuk berlari dari segala lakonan .
move on itu yang terbaik ! kenapa semua masalah datang ke arah saya ? apa salah saya sebenarnye ?! tape dyla , anggap je ini dugaan awak tuk awak dapat kunci kebebasan 21tahun awak . semimggu je lagi saya akan bergelar dewase , dan saya cube mendewasakan lagi kelakuan dan pemikiran saya . insyaallah ! saya aka cube buangkan yang keruh tuh , macam korang cakap perbincangan tadi biar kita habeskan kat sini je . saya cuba tok tak ggu awak lagi dan awak pon jauhkan dari buat saya tersinggung atau terasa lagi *mengharap ;)


Dan hilang segala rupa yang telah ku bayang
Dan hilang segala rasa yang telah ku rasa
Dan hilang segala semua harapan ku
Dan hilang cerita indah dalam tidurku


#saya manusia biasa yang tak lari dari kesilapan *big hug ! #bubye !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola