21 July 2011

my mom my everything ◕‿◕

nak cerita pasal bangunan ciptaan saya! nampaknye entry cgulaatey makin mengarut2 sampai ke bangunan ciptaan haha . ( dulu kecik kecik berangan nak jadi arkitek ehh ? ) malas la na bebel panjang2 jum tgok hasil kerja boring dan tak bermotif saya waktu kerja pagi tadi haha !
nampak tak bangunan ciptaan saya dengan hanya menggunakan bullet stapler tau !
ada macam taj mahal tak ? *muntah ! btw ni bukan taj mahal la tapi bangunan ni di namakan boredheart ! hahha poyoz dohh , kenapa boredheart sebab bangunan ni direka cipta oleh saya sendiri sewaktu hati kekosangan dan jiwa begitu boring na bekerja pagi tadi . shift pagi yang membusankan dgn hanya bertemankan radio active (madam saya) hahahah ! *gelak kejam :P
cerita sebenarnya aku berangan na ke bangunan violin ni . tuh yang tetibe hati na buat bangunan ciptaan sendiri *muntah . cantik kan bangunan ni ? bangunan ni terletak di Anhui China, dengan rekaan violin yang boleh tembus didalamnya terletak tangga utk kebahagian atas (piano) *kalau la saya dapat ke sini #heart !

oke waktu kepulangan pulak , today saya xbawak kereta pon malas na drive and parking bagai. so petang time blk kerja mama pick me up than tak tahu ke mne mama belanja saya pizza hut ! :P aku main2 je suruh my mom belanja makan on my bufday nanti . than she said arini je la cuz nanti mama da tade mase ! haha hadiah pertama saya *muka bahagia ◕‿◕
kekenyangan ! thank you mom . iloveyou and ur my angle . eventho sometime mama pon macam radio active but i noe semua tuh tok kebaikan saya jugak #heart

bubbye !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola