20 July 2011

dunia saya dunia lakonan dan filem ◕‿◕

kenapa dunia saya dunia lakonan dan filem ? ecehh . tajuk entry sume na bajed2 hott je kan . tapi btol la aku kan selalunye hidup dalam drama rekaan awak tuh , drama awak yang penuh kepura-puraan tuh ! klu di ikutkan awak masuk anugerah pelakon paling popular tentu awak yang akan berjaya pegang title tuh kan *muntah ! nampak nya saya da lari tajuk . ttettt :P sory no offen dear .
oke la na bagi tahu je abes kje tadi aku terus drive ke bangsar amek member aku dan trus ke midvalley :) berlaksa jusco lagi sekali lepas last klu xsilap lastweek kan sekali ngan cik bella and cik aen ◕‿◕ issh salah satu kenangan yang tercipta dan mungkin juga kenangan yang akan pudar :) cool and chilexx *peace dan muntah :P
movie pilihan seperti di atas . uiisshh seram jugak . mungkin yang buat aku bertambah seram sejuk sebab tadi midnite tapi aku tak bawak sweater . sejukk ! dan bila di kira2 tadi saya terjerit dalam 3kali haha ! so cite ni oke la saya suke :)
oke la . semangat on lappy tadi bukan pe semangat na update belog ni je :) saya ada 10mimit je tuk update tak boleh lame2 mase saya singkat sebab saya nak paksa mata saya tidur awal oleh kerana saya on morning shif esok ! before wish goodnite . saya nak bagi tahu hari kerja arini saya baik2 saja :) xde pape yang menghalang saya utk terus ketawe dan tersenyum :) *bubye !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola