21 June 2011

with my girlfrend ◕‿◕

saya selalu kene bebel ngan teman2 saya ni , ade je yang tak kene ngan saya dorang na beleter . arini aku da mula nite shif tapi 2hari je :) besyukur HAHA ! mentang2 la aku keje malam so di waktu matahari setia menerangi aku habeskan mase di lua 80 percent :) sebab tuh kwn aku bising sebab dorang kate aku ta syg mata aku , jarang sekali na tidur knp la ! isshh .


semenjak saya diistihar pemandu jalan raye tanpa lesen kerajaan yang hanya berbekalkan lesen dari mama dan seluruh keluarga aku , lagi la aku ase aku ta reti dok diam . klu ta sebab hal sndri sy setia menjadi driver tok teman2 :) tape saya ta kisah pon bukan selalu kan :DD


tgh hari aku teman bff aku si dylyin ke Xcut midvalley dye sibuk na potong rambut . so rushing jugak la sebab kejar mase kan . ta bole lame2 shoping2 sebab petang tuh na teman girlfriend sy si leeya ke pucong pulak :)


see ! tgok rambut girlfriend aku da comel da , aku da nasihat byk kli na ptong jgn terlalu pendek tapi dye degil jugak . mula2 mcm2 aneh2 jugak but bile lame tgok look nice weyh :) bru nampak muda sikit . bile lame2 tgok aku pon terase mcm na potong pendek la :) haha watch and see first ◕‿◕ dan bile petang berjaya je melepasi segala jem yang gile sesak tuh ktorang smpi ke next station pucong :)


name of boutique " abra cadabra costume " :) ktorang ke sini tok teman leeya sewa baju tok hi-tea for funtion kat office dye , p yang kelakarnya mereka mesti bertemakan ala ala 70'n HAHA ! we'll see :DD

lepas da try sume baju baru la jumpa yang sesuai . nampak la awak i mcm org dulu2 waktu tade kaler dulu . itam putih je dunia tuh hehe :D look so cute , i love it . ooucchh bile la eastin na buat cmni pulak kami pon na jugak !! hehe


HAHA !
tgok tuh , betapa la aku dan ain pon teringin na berpakai ala2 afro gitu . da macam rambut kau weyh , kembang semangkuk :P tteeettt ! hahaha *gelak kejam :DD

lepas da setle sume anta aen and leeya ke rumah masing2 , baru la aku terase penatnye ! wwuuhh ! ase cm ta nak masuk kje pon ade . bile da tgh malam tuh dok keja sorang2 mula la merungut penat ! mula la dok bertukar status kat bbm "i need of vitagen , dairy milk choc and snickers ! ENERGY please :( " mula la na kate mama rindu bantal , rindu selimut , rindu bantal peluk bulu2 pink ! i miss the whole my bedroom !

haha padan muke diri sendiri kan :P da tuan puteri na beradu ngantuk sgt da *muntah ! parking je kete tadi dalam pale otak ni satu je na update blog before tidur :) pdahal mate da sepet dan bertambah sepet haha ! okeoke la guud nite for me and good morning for u all guys :) always stay positive and happy oke stalker ! :) lebiu ◕‿◕

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola