06 June 2011

thumb DOWN !


waktu kejadian : rasa na menanges na menjerit kuat kuat kuat ! serious ! tapi di sebabkan ade beberapa saksi menyaksikan lakonan hindustan yang ta berskrip tuh , terus aku tahan dari air mata mengalir , aku bukan looser so aku terus je senyum walaupon dalam perit , awak ! *rasa macam na lempang awak je :)


keesokkan : balik kerja masuk uma tak pandang kiri kanan , kaki hentak hentak terus masuk bilik . hempas pintu kuat kuat ! ambik bantal bulu2 pink tutup muka , air mata yang semalam tersimpan terus je keluar , terus jerit kuat kuat dalam bantal tuh !!

**mama ketuk pintu tanye kenapa , dalam sengau aku jawap tade pape aku mengantok nak tido ,

sekali lagi takut mama dengar , so aku terus dan terus je menangis dalam bantal tuh
T - T

**PEREMPUAN kalau dah mula becerita pasal hati dalam belog ni , confirm la dye tengah bersedih :((


sorry babe , sorry pade sesape yang menjadi mangsa maki tok aku lepakan geram , sorry sangat . sorry moody sementara , ingat balik semua tuh ( tade mood ) nanti sambung typing lagi , BUBYE !

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola