04 June 2011

♥♥ second day on night shif ♥♥

xtualy semalam aku 1st on night shif and today is my second day , kejap nye mase berjalan kan sekarang , tao2 je da awal bulan balik ! :) *salary ! haha night shif malam ni ta same ngan semalam cuz semalam aku keseorangan and arini aku berteman *jgn na berteman sgt la kan :D untuk kali ke dua kalinya aku di beri kepercayaan lagi tok trane staf baru lagi on night shif ! OMK *ohh mak kau

aku penah jugak bersuara knp mesti aku lagi yang kene ! na pulak staf kai ni yang aku kene trane lagi bluur dari yg before , aiyoo bole putus kejap wayer kesabaran aku agaknya ! tapi nak buat cmne na atau xna aku kene la terima and berikan tunjuk ajar yang terbaek sebisa boleh :)


and satu ari da pon berlalu , not to bad but oke la :) *sambil puntal2 rambut berfikir betol ke oke atau sebaliknya ? bluuurr ! watch and see je la cz aku maseh ade 2ari lagi tok menjadi traner yang terbaek , ceehhh haha !

wish me luck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola