03 May 2011

♥♥ Rindukan berbeloging ! :) ♥♥

last entry aku 29 april , and tok bulan may ni la entry pertama aku yang di conteng oleh dylalola :)) 4ari jugak ta membebel2 kat belog ni, rasa rindu gile na typing lagi :) *padahal typing pon ta tao na mengarut ape lagi heehe :DD

first of all ! :) wahwah *poyo kan macam de berita tergempak je knon :) tade pape pon just na ucap tahniah kat diri sendiri cuz tugas aku tok trane staff baru tuh keje malam da pon selesai :) alhamdullih . tade pape yang bole wat aku naik sawan pon semuanya baik-baik saja :) terima kasih jugak kat sebelah pihak lagi Ms nageswari si tranee tuh sebab bagi kerjasama yang baik , semangat tok dye belajar and ingin tau tuh ade . klu ta bole tade la da 2hari dye on nite shif sesorang tanpa complain . tahniah ! :D


**tyme traning dye pon de tanye nape aku ta nak jadi cikgu je , uisshh aku pon terBLUR kejap bile di beri soalan mcm tuh . and dye ckp aku sesuai klu na jadi cikgu sebab bole mengajar dengan penuh tahap kesabaran, padahal asyik di tanye soalan yang same ulang2 kali haha ! (dalam hati siapa yang tahu kan :p )


second thing ! plan na tgok cite penunggu istana ta jadi lagi sebab time ta sesuai . so SERU movie menjadi pilihan sya dan si dia ♥ terima kasih kerana menjadi peneman setia saya selama ni :p cite tuh awak dan saya kate boring , tapi saya terpeluk awak bila menjerit berkali2 haha ! tengs for shoulder :) mana la saya tak peluk awak kalau tetibe kua gambar mcm ni huhu

--->>

third thing ! semalam saya ke genting lagi selepas ktorang da abes merayau satu danau and ta tao na ke mne lagi :D dorang la ni suke wat plan mengarut mcm naik genting tuh na ke kg.baru je dorang wat huhu . aku da la penad baru blk kje terus keluar tade time rest langsung. kali ni ke atas ngn k.erine , man and si botak :) nice lame jugak ta lepak ngan dorang huhu



fourth thing ! setelah lebih sepuluh hari jugak la hari bekerja tanpa ade restday , walaupon abes keje malam, petang tuh terus kene masuk noon shif ! baru hari ni la 3may2011 aku dapat ofday huhu . terima kasih la pada madam saya atas roster yang dye creat gile hebad tok aku :) *serupa la dye wat aku keje sebulan terus tade off kan lagi senang ! :)) huh !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola