28 April 2011

♥♥ semuanya baik-baik saja ♥♥

alhamdullilah , semuanya berjalan lancar :) da lepas tok satu malam aku trane si tranee ni and sumenye baik baik je tade pape yang terlalu memeningkan :) ta nak terlalu bangga diri or sukaHATI sebab stil de 2hari lagi mase tok aku trane dye btol2 sampi la dye bole cover nite shif sorang2 tanpa wat sebarang pon complain :) hope fully ! dye pon tade la se slow yang aku jangka kan , stil bole dapat kejar pe yang aku trane even do kene ulang satu2 and pelahan2 . biase la tuh kan name pon 1st aku dulu pon cm2 juga :)


cume satu kekurangan yang btol2 wat ati aku ni cam na jerit jadi singa , dye ta abes2 na bergayut ngan henset ! isshh orang len pon de bf gak p agak2 la tgh keje kan . aku lak jenis ta suke na tegur, asal aku tegur nanti mula la aku na wat muka huhu . *tapi sempat gak la aku sindir skit nasib bek dye paham huhu

bile waktu2 cmni dtg blk aku mula la teringat zaman mula2 aku traning in nite shif , nervous gak tapi nasib sumenye is under control :) and teringat gak la zaman2 mula kenal mengenali mereka2 :) *bilik PABX menjadi saksi semua'y :)) haha kelaka la kalau engat blk , aku ngah sibuk prit report than dye masuk konon mcm heroes :) *but u sweet ! HAHA :DD

abes shif pagi tuh mama pick up aku kat hotel , dalam kete sepanjang perjalanan na sampi uma aku tahan telinga je la bila mama da mula la bermukadimah aku ni pasan lesen aku tuh huhu ! membebel2 kate aku ni ta amek berat la , isshh !! ** bak kate mama --->> pergi berjalan sampi ke fraser hill ta tido larat , pergi merayau panjat bukit tgh2 pagi semangat , ni pergi amek test yang ta sampai sejam tuh malas andd bla bla bla .. ggrr pagi2 lagi da menjadikan aku ni sorang yang btol2 penyabar :(

tuhan je yang tau betape la aku na sangat pergi tao, tapi kemalasan da selimut diri aku ni !! huu !!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

copyright © typing is done by , dylalola